Citat:
Så hemskt att du skriver på det här sättet!
Det går inte att begripa hur du kan göra det?
Hur vi ser på människor och deras värde, ja det är uppenbarligen olika.
För egen del tycker jag att L*ena är en mycket vacker kvinna som har stark utstrålning.
Men även om hon hade varit ful eller mindre attraktiv hade det inte minskat hennes värde som människa.
Jag vet fantastiska människor, kanske inte så vackra på det sätt vi kallar vacker, men som har många andra kvalifikationer som gör att man älskar dom. Ibland kan folk ha oturen att vara både oansenliga till det yttre och oansenliga till det inre. Kanske fick de aldrig de chanser i livet som du har haft? Kanske kan någon få dom att blomstra? Genom att vi tycker olika och föredrar olika kanske någon ser den oansenliga lilla blomman, som också har något som kan blomstra upp?
Att kalla någon för "asiatisk hora" ser jag som att inte kunna sätta sig in i andra människors situation och att ha en nedvärderande syn på människor. Många av de kvinnor som kommer hit på det sätt du säger, har kommit från vedervärdiga förhållanden. I Sverige behöver du aldrig försätta dig i en sådan situation.
Jag skulle också vilja påminna dig och oss alla om att vi inte vet allt, vi ser bara en bråkdel av allt som har hänt. Vi känner inte personerna, vi vet inte samspelet, alla ord och handlingar som skett mellan de geologgar som vi har som grund för mycket av det vi gör våra antaganden efter.