Citat:
Ursprungligen postat av
Ville47
Antal sexuella möten var många och på olika platser. SD och LW hade varandra på livetrack så de kunde se när den andra var ute.
Om HD vetat om en bråkdel av det som de gjorde tillsammams skulle hon aldrig umgåtts ens en sekund med SD mer.
Du skrev inom ett av dina tidigare inlägg, att Lena Wesström var gränsande till en nymfoman, vilket jag i min tur å det kraftigaste opponerar mig emot. Tillika skrev du, att flera manspersoner kom och gick samtidigt.
Du måste sålunda och helt enkelt sagt ha känt Lena Wesström mycket väl för att kunna uttala dig om henne's dåvarande sexuella leverne som du gör och även tidigare har gjort inom dina skrivna inlägg.
Skulle du kunna förklara för mig hur du kan ha kännedom om, att Lena Wesström led av en hyper-sexuell störning ? ... det vill säga, nymfomani.
Du måste ju, på ett eller annat vis kunna förklara din egentliga kännedom om, att Lena Wesström i själva verket var en kvinnlig individ med stark stegrad könsdrift.
Jag har nu avslutningsvis två olika frågor att ställa till dig, vilka följande blir,
Finns det någon möjlighet inom din tankevärld att det var SD👤 som led av satyriásis, och helt enkelt sagt var skogs-bocken ?
Sedan hade du inom ett av dina tidigare skrivna inlägg skrivit att, flera manspersoner kom och gick samtidigt, det vill säga, till Lena Wesström, och då följer till detta sagda, fråga nummer två,
Om det nu i själva verket var så, att flera personer kunde komma och gå samtidigt, var du en av de personerna som då kom och gick samtidigt ?
Mvh/ @JokerMannen