2019-09-16, 06:18
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibianaconda
Jag skrev att HOL hade tagit bort sitt like/gilla från moster Pias facebook idag. Det är fakta. INGEN LÖGN.
Karins ev facebook har jag inte sett. Trodde inte hon hade en.

Är du säker på att du kollar på rätt bild?
Senast redigerad av Gusselby 2019-09-16 kl. 06:29.
Citera
2019-09-16, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Inte läst tråden, uppenbart.....de flesta bedömer mycket tur, i kombi med fin kaliber. Skottet i buken var allvarligast, levern skadad, mycket blod i buken, farligt....skottet i bröstet måste ha missat både hjärta, lungvävnad och ryggrad samt skottet i huvudet kanske "bara" ytligt eller kanske genom kindkött eller liknande.

Det är nog inte offentligt exakt var och hur skotten tog, men tre träffar var det, och överlevde gjorde HOL.

Kommer man till trauma så finns det goda chanser att överleva idag pga att skottskador är vanliga idag och kirurgerna är vana numera. Kanske var det det här teamet som tog hand om HOL:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/har-ar-lakarna-som-moter-skottskadorna
Citera
2019-09-16, 06:19
Medlem
Citat:
Substansen är att HOL är en kallhamrad varelse som tar för sig i varje läge och utnyttjar varje möjliget att profitera på Karin. Och ska knäcka henne.
Om det är vad du ser så tycker jag nästan synd om dig. Vi andra ser en omtänksam far som skyddar barnen från en våldsam, oberäknelig och alkoholiserad kvinna som bara tänker på sig själv. Ska du tvunget försöka misskreditera offret så kom med något mer substantiellt än osammanhängande skitsnack.
Senast redigerad av Jkpg73 2019-09-16 kl. 06:56.
Citera
2019-09-16, 06:48
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Substansen är att HOL är en kallhamrad varelse som tar för sig i varje läge och utnyttjar varje möjliget att profitera på Karin. Och ska knäcka henne.
Det kan vara tvärtom också.

Grejen är att de som ger sig på den som är brottsoffret i den här händelsen inte har något reellt att komma med utan det är bara fria fantasier, önsketänkande, någon slags konstig avundsjuka och eventuella rykten. Han är säkert inte felfri utan är kanske som de flesta av oss, med fel och brister. Kom med något riktigt så får du och dina gelikar säkert fler med er.

Jag tror att KL kan vara nog så övertygande, trots sin sjukdom eller vad det är, och duperar nya människor hon möter. När människor man möter som inte är alltför stolliga och osammanhängande berättar saker för en brukar man oftast inte direkt ifrågasätta (även om man inte sväljer allt med hull och hår).

Om man försöker tänka sig in i barnens situation här så gissar jag att även om de älskar sin mamma så vågar de inte lita på henne och är antagligen även rädda för henne. Det måste vara hemskt.
Citera
2019-09-16, 07:07
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PabloDiscobar
Hur överlever man skott på huvudet och buken? Amo 1,2mm?

En del har helt enkelt en jäkla tur. Läste om en tjej som blev skjuten tre gånger i huvudet men överlevde och det helt utan några större men.

I det här fallet har skytten siktat på vitala delar, huvud, bröst, och mot levern? och ändå överlevde HOL. Änglavakt utan dess like.
Citera
2019-09-16, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Kanske vår nytillkomling inte kan se HOL:s gilla av något skäl?

Någon kanske vill ta en dump, kan tyvärr inte bistå. Har inte fejan.

Jag undrar om skiftet på 9,48 millar är löst. Någon som vet?
Frågan är om vi ens har möjlighet att få reda på det? Och i så fall hur?
Citera
2019-09-16, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Är du säker på att du kollar på rätt bild?
Ja. Pia Lilja Åkersberga. HOL hade likeat hennes bild 21 Mars 2016. Igår tog ha bort den. Jag har redan skrivit detta.
Citera
2019-09-16, 08:20
Medlem
Citat:
Ja. Pia Lilja Åkersberga. HOL hade likeat hennes bild 21 Mars 2016. Igår tog ha bort den. Jag har redan skrivit detta.
Vad talar du om? Tryck på hennes profilbild. Inte den i flödet utan den till vänster. 11 likes. HOL en av dom. Fortfarande. Förstår inte vad du är ute efter. Sen föreslår jag att du lägger ner. Du kan inte ens ta fakta som nån sätter framför din näsa.

Edit: hur kan man se datum när någon likeat?
Senast redigerad av Picasso2 2019-09-16 kl. 08:28.
Citera
2019-09-16, 08:29
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Det kan vara tvärtom också.

Grejen är att de som ger sig på den som är brottsoffret i den här händelsen inte har något reellt att komma med utan det är bara fria fantasier, önsketänkande, någon slags konstig avundsjuka och eventuella rykten. Han är säkert inte felfri utan är kanske som de flesta av oss, med fel och brister. Kom med något riktigt så får du och dina gelikar säkert fler med er.

Jag tror att KL kan vara nog så övertygande, trots sin sjukdom eller vad det är, och duperar nya människor hon möter. När människor man möter som inte är alltför stolliga och osammanhängande berättar saker för en brukar man oftast inte direkt ifrågasätta (även om man inte sväljer allt med hull och hår).

Om man försöker tänka sig in i barnens situation här så gissar jag att även om de älskar sin mamma så vågar de inte lita på henne och är antagligen även rädda för henne. Det måste vara hemskt.
Verkar mer som om KL utnyttjar sin åkomma för att dupera människor, skaffa sympati och klara sig ur pinsamma situationer hon själv försatt sig i.
Tycker det känns helt naturligt att barn inte ska ha för mycket med en sådan förälder att göra utan att de bor hos HOL och kan träffa KL under förhoppningsvis begränsad tid och ordnade former.
Citera
2019-09-16, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vad talar du om? Tryck på hennes profilbild. Inte den i flödet utan den till vänster. 11 likes. HOL en av dom. Fortfarande. Förstår inte vad du är ute efter. Sen föreslår jag att du lägger ner. Du kan inte ens ta fakta som nån sätter framför din näsa.

Edit: hur kan man se datum när någon likeat?

KAN det vara så att Bibianaconda är blockad av HOL på Facebook och det är därför som det skiljer i uppfattning om hur många som har liknat bilden?
Citera
2019-09-16, 08:48
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja blir man hotad och barnen som han har ansvar för far illa på grund av Karin så hade jag nog fan i mig lejt en torped som hade fixat henne för gott.

Ok, noterat att du tycker det är ok att leja en torped att fixa sin f d hustru. Att du är väldigt knepig talar många av dina inlägg för.
Citera
2019-09-16, 08:50
Medlem
Citat:

Var det värt 50 kr i bidrag till FB för att kunna börja skriva redan igår?
Något var det som gjorde att du kände dig tvungen att hoppa in i denna soppa och direkt börja med att rikta om kritiken från KL mot HOL!

Du är blockad av HOL på Facebook och det är därför som du inte kan se HOL på Pia Liljas Facebooksida. Tydligen så har du blivit blockad i närtid vilket tyder på att han misstänker en person i sin närhet. Och där ser det ut som att han har rätt. Du är helt klart en personlig krigare för KL och det spelar ingen roll vad andra skriver. De har fel. För det stämmer inte med din agenda, oavsett vilka fakta som läggs på bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in