Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Bra du inser det tokiga du skrivit tidigare och tonar ner "hoten"
Värt att notera är att ni som är skrämda för att få stå till svars för vad ni tycker är synonyma med dom som använt mest invektiv och nedsättande omdömen om bekantskapskretsen (läs JG) vilken ni ägnat 1,5 år att kartlägga. Det är väl aningen magstarkt att oja sig som prinsessor på ärtor för att ni själva blir kartlagda,,,hu så otäckt. Om nu mirddjul66 (var det väl?) var så ovarsam med uppgifter och avslöjar sig själv så passar det inte att gå i taket för att någon lägger ihop 2 +2 dvs, kan tänka. Att kalla 2 +2 kartläggning är dessutom att vara vårdslös med orden. Det blir löjeväckande när ni tanter med förgrämt sinnelag inte gjort annat än kartlagt JG intill minsta könshår. Exemplet på hot du stridsvagnen postade visade sig inte alls vara ett hot utan en urkokt höna av en fjäder. Trams fjant och påhitt. Ditt inlägg om det du kallar bevis om hot finns härinunder.
Offerkoftan passar dig, Honan6, notknapparen och fröken helsvensk synnerligen dåligt och luktar illa..
Har full förståelse för att ni får smällångest för att bli avslöjade. Men åter, var varsamma med orden och om vad ni skriver om er själva om ni inte vill bli outade. Det finns en värld utanför Fb.
Nej!Jag har inte ett skit med varken SD JG eller Örebro att göra .
Vad är det du beskyller oss 4 postare för: mej, @Honan6, @notknapparen, @Fröken_Sverige för?
Antar att @Sh.Holmes inte fick vara med i #offerkofteklubben då han är på semester.
Jag kommer ihåg att du beskyllde honom för att vara
”för emotionellt insyltad i fallet ”
Det har han all rätt att vara, då han kände Lena personligen.
Men du själv då?
Du verkar också vara VÄLDIGT emotionellt engagerad i detta fall.
Jag noterar att av av totalt 1424 st inlägg du har gjort - så har du gjort samtliga I DENNA TRÅD.
1424 av 1424...100% alltså.
Jag hittar inte ett enda inlägg i någon annan tråd.
Det tycker jag känns som ett MYCKET STORT engagemang.
Det är en genuin fråga: vad är det som gör att du brinner så för detta fall?