Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Jag tror inte att hoten varit så allvarliga att de känt sig rädda. Obehagligt mer än skrämmande. Att en misstänkt mördare och/eller via hantlangare (”budbärare”) identifierat ens nick på flashback och sedan kontaktar med budskap av typen ”jag vet vem du är/jag vet att det är du”. Vilket i kombination med det förstnämnda kan ses som ett sorts hot då detta forum ska bygga på anonymitet.
Nu finns ju dock inte regeln 1.06 utanför forumet ;-)
Det obehagliga är ju att någon gör sig besväret å en misstänkt mördares vägnar.
Det bästa vore väl att ligga lågt med så pass personligt engagemang tills man verkligen vet.
Dom vet vem dom är och många i geokretsar misstänker nog vem det är...
Bra du inser det tokiga du skrivit tidigare och tonar ner "hoten"
Värt att notera är att ni som är skrämda för att få stå till svars för vad ni tycker är synonyma med dom som använt mest invektiv och nedsättande omdömen om bekantskapskretsen (läs JG) vilken ni ägnat
1,5 år att kartlägga. Det är väl aningen magstarkt att oja sig som prinsessor på ärtor för att ni själva blir kartlagda,,,hu så otäckt.
Om nu mirddjul66 (var det väl?) var så ovarsam med uppgifter och avslöjar sig själv så passar det inte att gå i taket för att någon lägger ihop 2 +2 dvs, kan
tänka. Att kalla 2 +2 kartläggning är dessutom att vara vårdslös med orden. Det blir löjeväckande när ni tanter med förgrämt sinnelag inte gjort annat än kartlagt JG intill minsta könshår.
Exemplet på hot du stridsvagnen postade visade sig inte alls vara ett hot utan en urkokt höna av en fjäder. Trams fjant och påhitt. Ditt inlägg om det du kallar bevis om hot finns härinunder. Offerkoftan passar dig, Honan6, notknapparen och fröken helsvensk synnerligen dåligt och luktar illa..
Har full förståelse för att ni får smällångest för att bli avslöjade. Men åter, var varsamma med orden och om vad ni skriver om er själva om ni inte vill bli outade. Det finns en värld utanför Fb.
Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
OM DET NU SKULLE VARA NÅGON SOM TROTS ALLT TVIVLAR PÅ ATT JG (Jerry Gray) FÖRSÖKT ATT KARTLÄGGA OCH IDENTIFIERA POSTARE
Det finns
BEVIS
Här är en
SKÄRMDUMP som tydligt visar att Jerry Gray gått på postare i denna tråd:
Skärmdump:
https://myfile.is/l1Ne704dna/EC6AFB57-F4AE-4779-89E5-DC290CB10FEE_jpeg
Detta har redan tagits upp vid flera tillfällen tidigare av Sh.Holmes.
Detta inlägg skrev för ett tag sedan:
”JG hotade mig till att vara tyst efter att ha listat ut att jag skrev här och jag vet åtminstone en till han hotade med exakt samma mejl han skickade till mig. Hur många mejlade JG till egentligen?”
Källa:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Replik från Blomvattnare
Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Skärdumpen visar ju att de båda känner varandra sedan tidigare. JG skriver ju exempelvis "ses i november". När det skrevs är oklart.
Sedan kontaktar JG sin vän igen, och uttrycker sin besvikelse över att vännen sitter och spekulerar i tråden.
Ponera att JG är helt och hållet oskyldig. Skulle det då vara så konstigt att han blir besviken på sin vän?
Nej! Jag har inte ett skit med varken SD JG eller Örebro att göra .