2019-09-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Fryshuset.

Nej Rosengårdsskolan
Citera
2019-09-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
De svenska männen sitter inte i fängelse, därför kommer det inte bli så att han åker på ett kok stryk. Snarare tvärtom.

Du har noll koll ser jag. Kriminella hjälper t.om polisen i detta. Jag vet att han kommer åka på så mycket stryk om han sätts på en vanlig avdelning.
Citera
2019-09-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Nej det kommer dom inte, iaf inte pga att hon var kvinna. Ta han ena brodern från Trollhättan som avrättade 3 av sina kompisar, en av dom var kvinna och hon fick en kula i skallen.
Han sitter på vanlig avdelning för mördare och lever rövare på anstalten.
Fast utveckla gärna varför dessa kommer att få stryk så vi andra oxå kan förstå.

Det här är annorlunda. Kriminella tar avstånd och visar avsky för det här brottet och har börjat snacka med polisen. Han kommer få sitta isolerad eller på en skyddad avdelning
Citera
2019-09-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
Vilken del av "ge det 3 veckor till" förstår du inte? Kan du inte läsa? Eller förstår du inte det du läser? Imorgon har dett gått en vecka sedan det hände. Om 3 VECĶOR kan du komma med dina efterblivna kommentarer om vem som är född i förr igår. "Gangstermord" är exakt vad du skriver. Så var det en gangster som blev mördad? Nej det är fortfarande en läkare. Vi säger att gärningsmännen hade råkat skjuta en annan person på Sergels väg, hade då också varit ett "Gangstermord"? Neeeeej!!! Jag tror och hoppas att detta kommer lösas inom en månad. Om du vill veta varför så läs mina tidigare inlägg i tråden. Där har du dina svar
Nu har det snart gått tre veckor... hur står sig din förutsägelse? Har polisen gripa den skyldige, är de ens nära? Känns det bra att veta att det i din fantasi redan är uppklarat?
Citera
2019-09-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Den enda som verkligen kunde vara någorlund säker på det var väl Karolin.

Även han kan vara 100% säker om han vill...
Citera
2019-09-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Avskyvärd handling! Och som jag skrev i början av denna tråd att polisen kommer vända upp o ner på många kriminella. Vilket har hänt. Väldigt många har varit på förhör både frivilligt och där dom fått hämta in dom med tvångsmedel.
Och ändå kommer polisen ingenstans förutom att plocka in några småskitar som kanske kan ha haft någon perifer roll i samband med det klantiga anskaffandet av flyktbilen. Bra jobbat.
Citera
2019-09-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Nu har det snart gått tre veckor... hur står sig din förutsägelse? Har polisen gripa den skyldige, är de ens nära? Känns det bra att veta att det i din fantasi redan är uppklarat?
Jag tror att polisen vet exakt vilka GM är.Det är nog ganska oroligt i den häktades kretsar.skumma typer syns runt Köpenhamnsvägen.Något oroar dem.
Citera
2019-09-14, 22:13
Medlem
Den häktades är från Algeriet från början och Brönby rånens ledare är från också från Algeriet.Tayeb Si M´rabet, 40 år och algerier Är det möjligt att de känner varandra????
Citera
2019-09-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebdo
Det är helt klarlagt tidigare, hur det gick till

Kan du länka mig om du hittar det? Hade uppskattats.
Citera
2019-09-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenrika
Den häktades är från Algeriet från början och Brönby rånens ledare är från också från Algeriet.Tayeb Si M´rabet, 40 år och algerier Är det möjligt att de känner varandra????

Det HÄR är ju sjukt intressant. De verkar dessutom vara från samma stad i Algeriet. Iallafall om den Tayeb Si M'Rabet som jag hittat på facebook är samma som Bröndby-rånaren.

Till vänster i bifogad bild är en Tayeb från samma stad (Oran) som MGM. Till höger i bilden är Bröndbyrånaren. Visst är det samma kille?

https://delafil.se/1ba91bd8b73086c1/20190914_232810.jpg
Citera
2019-09-14, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert Prytz
Det HÄR är ju sjukt intressant. De verkar dessutom vara från samma stad i Algeriet. Iallafall om den Tayeb Si M'Rabet som jag hittat på facebook är samma som Bröndby-rånaren.

Till vänster i bifogad bild är en Tayeb från samma stad (Oran) som MGM. Till höger i bilden är Bröndbyrånaren. Visst är det samma kille?

https://delafil.se/1ba91bd8b73086c1/20190914_232810.jpg
Rånaren (han till höger på bilden) var, om jag förstår det rätt, 40 år på bilden som är tagen ur en 9 år gammal artikel?
Killen till vänster ser väl mer ut att vara i 20-årsåldern ...
Citera
2019-09-15, 00:05
Medlem
Min gissning är att mördarna finns nära Tarek Bekar. Kanske bland hans kusiner eller bröder.

En bror är för ung för att vara inblandad - den brorsan som finns fotbollsbilder på, på facebook. Men Bekar är inget vanligt efternamn i Sverige och ännu färre av dem har sitt ursprung i Algeriet. Vad jag kan se så finns bara två till i Malmö. Det kan vara Tereks (23 år) syskon.

Moh*med Bek*r (*=a), 25 år spelar i Husie If. Dömd.
Från Oran, samma ort som Terek.

Y*smin Hind Bek*r (*=a). 22 år. Bor i Malmö hon med. Bor med en Ahme* Ab*irhman Hussien (*=d) 30 år Malmö. Fabriksgatan 7.

Det finns en Bout*hil Be*ar, (*=k) 60+ i Bara med som möjligtvis är pappa.

Det skulle vara intressant att veta vad Moh*med Bek*r är dömd för...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in