Citat:
Ursprungligen postat av
KonstApel006
Tror snarare att det finns personer som antingen tror/medvetet förvrängt fakta, att hon hade flera samtidigt som SD. LW försökte ju umgås med SD som vän när hon tröttnat på honom, bara för att få honom sluta trackassera och hota henne. Då kunde hon inte annat än hålla den hon hade en relation med väldigt hemlig, annars hade garanterat SD flippat ännu mer och gett sig på även honom? Såvida hon inte ljög om att hon hade ett nytt förhållande för att slippa SD påträngade och gränslösa beteende, du vet väl att det finns uppgifter i tråden, att även HD tycker att SD är intensivt påträngande?
LW verkade inte vara hemlig och dessutom var hon Trackable genom sitt maniska GC:ande. SD och andra kunde följa henne hela tiden. Enligt hans ord var de bästa vänner till slutet, fast hon var besviken på honom vintern 16/17. Han skrev också att hon var oskicklig i sina kontakter med män... (Undrar vad han byggde den åsikten på).
Jag tror de hade kommunikation via messenger även efter anmälningarna
Om SD varit osmart och trakasserat LW, finns det nog bevis som han får bemöta i förhör.
Jag har inte läst i tråden att HD har upplevt SD som påträngande, gränslös och intensiv, men kan ha missat inlägg. Tacksam om du kan länka till källa.
( Off t: Jag har sett att du (och SM) klämmer in ett "c" ordet trakassera. Finns det en särskild tanke med felstavningen? )