2019-09-13, 19:16
Medlem
Tycker det är skumt att Peter kan bo i ett lyxhus i Spanien medans Hanna får bo i ett litet radhus i Sverige.

När de träffades så knegade han, han hade ingen rikedomar. De bodde oxå i ett sunkigt hus innan de byggde huset i Sigtuna. Något som inte stämmer.
Citera
2019-09-13, 19:33
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten68
Tycker det är skumt att Peter kan bo i ett lyxhus i Spanien medans Hanna får bo i ett litet radhus i Sverige.

När de träffades så knegade han, han hade ingen rikedomar. De bodde oxå i ett sunkigt hus innan de byggde huset i Sigtuna. Något som inte stämmer.

Hans föräldrar som har pengar och fastigheter/mäkleri i Spanien. Antar att han flyttade in hos henne i början efter att karln som hon har 1 av barnen med flyttade ut (Daniel Boudal) och hans familj inte ville hosta upp pengar förrän ev barn de fick tillsammans kom till världen?
Citera
2019-09-13, 19:47
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten68

Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Hans föräldrar som har pengar och fastigheter/mäkleri i Spanien. Antar att han flyttade in hos henne i början efter att karln som hon har 1 av barnen med flyttade ut (Daniel Boudal) och hans familj inte ville hosta upp pengar förrän ev barn de fick tillsammans kom till världen?
Peter är gristät. 2017 gjorde hans bolag en vinst på 115 miljoner, bland annat.

Hon verkar vara en rar flicka Hanna.
Citera
2019-09-14, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

tack då förstår jag lite mer
Citera
2019-09-27, 01:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag reagerade på att Hannah är väldigt flörtig. När Anders frågade vart han skulle sova så kvittrade hon ”du ska sova hos mig”. När han bestämt sa ”Nej, det ska jag inte” så fnittrade hon nervöst och sa att ”nä det ska du inte”.

Kan bli drama och dålig stämning i radhusområdet om hon fortsätter i den stilen
Kan du fatta varför han sa nej till erbjudandet? hel galen gubbe som inte vill vara opportunist vid friläge, tror fan han kände sig så mörk efteråt att han kom smygande i fillingarna senare på natten och kröp ner i fel säng så att säga, inne hos ungarna...och att han skrek som djävulen när han tände
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-27 kl. 02:50.
Citera
2019-09-27, 09:26
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag reagerade på att Hannah är väldigt flörtig. När Anders frågade vart han skulle sova så kvittrade hon ”du ska sova hos mig”. När han bestämt sa ”Nej, det ska jag inte” så fnittrade hon nervöst och sa att ”nä det ska du inte”.

Kan bli drama och dålig stämning i radhusområdet om hon fortsätter i den stilen

Hon bangar inte för något, har sanningen om skilsmässan kommit fram ännu? Hannah är inte direkt svårflirtad och i vart fall förr i tiden så var hon extremt lättfotad. Fast vem är inte det när något snyggt står framför och vill gå hem och knulla. Hon ville säkert ge Arga Snickaren lite kroppsvärme och tacka för hans tjänster med att ge han lite fitta. Inget märkvärdigt i den värld hon har vistats i, där tjänster betalas med gentjänster i form av sex.
Citera
2019-09-27, 15:36
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

källa på att hans bolag gjorde 115 miljoner i vinst ?
Citera
2019-09-27, 17:19
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
källa på att hans bolag gjorde 115 miljoner i vinst ?
https://www.allabolag.se/5590986344/wioliv-invest-ab
Citera
2019-09-27, 18:24
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hon bangar inte för något, har sanningen om skilsmässan kommit fram ännu? Hannah är inte direkt svårflirtad och i vart fall förr i tiden så var hon extremt lättfotad. Fast vem är inte det när något snyggt står framför och vill gå hem och knulla. Hon ville säkert ge Arga Snickaren lite kroppsvärme och tacka för hans tjänster med att ge han lite fitta. Inget märkvärdigt i den värld hon har vistats i, där tjänster betalas med gentjänster i form av sex.

Hur vet du att hon är lättfotad? Hon betedde sig alltså så med kamerorna på?
Citera
2019-09-28, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kan du fatta varför han sa nej till erbjudandet? hel galen gubbe som inte vill vara opportunist vid friläge, tror fan han kände sig så mörk efteråt att han kom smygande i fillingarna senare på natten och kröp ner i fel säng så att säga, inne hos ungarna...och att han skrek som djävulen när han tände

Han är gift och har barn har jag för mig. Frun hade nog inte blivit glad om han krupit ner hos henne 😛
Citera
2019-09-29, 09:55
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Är ganska säker på att han aldrig sover över på riktigt under dessa inspelningar. Åker garanterat hem eller nått närliggande hotell med övriga teamet.
Citera
2019-09-29, 10:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Är ganska säker på att han aldrig sover över på riktigt under dessa inspelningar. Åker garanterat hem eller nått närliggande hotell med övriga teamet.
Faktum är att jag har alltid varit övertygad om detta också, men det är ändå kul att dom försöker få med oss på den här charaden att det har skett (att dom inte har legat) samma fenomen gällde i "Hälsningar från"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in