Citat:
Ursprungligen postat av
RandomnigR
Män som betalar för sex är uteslutande män som annars ej får knulla / får bara knulla fula fetton. Alltså män som ej är attraherande för det motsatta könet. Kan vara utseendemässigt eller så är dom socialt handikappade. Oftast båda delarna.
Vet att kränkta sexköpare kommer argumentera emot mig i detta, och berätta hur snygga dom minsann är och att det jag säger inte stämmer, men snälla bespara er den huvudvärken för jag tror ändå inte på er.
Män som har lyckats i genlotteriet behöver inte köpa sex. Jag som blivit belönad med ett vackert plyte och en stor kuk har inga problem med att få knulla snygga tjejer. Nu är jag visserligen i ett förhållande (med en snygg tjej, såklart), men har i mina tidigare dar plöjt igenom en rejäl näve utav snygga damer som dessa sexköpare aldrig ens skulle få en blick utav.
Med tinder och dagens teknik kan man inte heller skylla på att man inte orkar dra på krogen och betala drinkar för flera hundra innan man får ligga, och därför väljer att köpa horor istället. Jag har vid flertalet tillfällen matchat med en tjej och varit i alla hennes hål innan solen gått ner.
Ser förövrigt ner på män som köper sex, inte pågrund av den moraliska biten, utan för att ni är tragiska och desperata. Tack för mig.
/Niggern
Ja, jag är osnygg. Och? Varför bryr du dig? Skaffa dig ett liv? Om du inte är en moralkärring vilket jag tror du är så kan du inte må bra om du sitter på internet och spyr galla över folk som betalar för sex.
Tror du på riktigt att vi köper hororna..? De flyttar in hos oss efter sexet och städar och lagar mat? Vi äger dem..?
Du måste vara raketforskare för du informerade oss nyss om att snygga män med stor kuk ej behöver betala för sex. Tack för denna upplysning, professorn! Vem är det egentligen som är kränkt här.. du eller vi? Haha!
Ha så trevligt med din fysiska skönhet och jättestora kuk för behaglig personlighet saknar du.