2019-09-07, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Ja det gör det. Det finns männsikor som jag aldrig i helvete skulle kunna tänka mig attraheras av oavsätt personlighet. Oftast för att dessa är extremt feta. Då är det no go för mig iallafall. Helt klart.

haha du är lite trångsynt lite lätt mulliga tjejer är rätt ok att krama på , kvinnor ska ha lite hull !!
sedan så klart att om det är 140 pannor på vågen , så begränsar det .

nej människor är mer än yta , för yta är den lätta biten
det är vad det är för människa innanför skinnet som är det kluriga om det ska bli giftemål och bobyggande
Citera
2019-09-07, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
Jag har så svårt att förstå varför betala för något som är gratis?

Kan någon förklara så jag förstår

För min thailändska flickvän betalar jag ca 4000 i månaden som går till hennes familj, hennes huslån i thailand och hennes studielån.

Jag stå även för all hyra och mat, men nu har hon böjat jobba på helgerna så hon kan betala för sin egen mobil och SL kort mm.

Men vad är gratis? Är det gratis att ha familj?
Citera
2019-09-07, 15:15
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racingteck
du ska inte försöka lära känna de lite bättre , blir det inge sex och känslor , så kan du ha turen att få en god vän i livet testa !!!
Jo jag har testat ibland. Som sist. Jag vet inte vad ska göra med tjejen. För jag kan inte sånt där. Så jag liksom drar upp armen och stoppar henne när hon försöker gå förbi.
Hon tar tag i mig och drar mig med till närmsta säng. Så ligger vi där och har det mysigt. Haha. Vilket flyt. Jätte fin tjej som jag saknar jätte mycket.
Annars väntar jag på att dom ska komma till mig. Det händer ibland att någon pudding fått syn på mig och kommer hem till mig med vin och vill lära känna. Jätte trevligt.
Nej jag kan inte flörta alls. Jag måste lära mig det helt klart. Men jag är så fruktansvärt rädd att känna mig avvisad. Därför är jag väldigt passiv hela tiden. Jätte tråkigt.
Sen gnäller jag över att jag aldrig hittar någon. Men kom igen.
Citera
2019-09-07, 15:16
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
haha du är lite trångsynt lite lätt mulliga tjejer är rätt ok att krama på , kvinnor ska ha lite hull !!
sedan så klart att om det är 140 pannor på vågen , så begränsar det .

nej människor är mer än yta , för yta är den lätta biten
det är vad det är för människa innanför skinnet som är det kluriga om det ska bli giftemål och bobyggande
Jag älskar lite hull helt klart. Det är feta tjejer jag inte klarar av. Tycker det är enormt sexigt med lite hull. Hellre det en en pinne. Alla dagar i veckan.
Nej jag fastnar för yta. Sen försöker jag lära känna person. Inte tvärt om.
Citera
2019-09-07, 15:20
Bannlyst
Citat:
Jo jag har testat ibland. Som sist. Jag vet inte vad ska göra med tjejen. För jag kan inte sånt där. Så jag liksom drar upp armen och stoppar henne när hon försöker gå förbi.
Hon tar tag i mig och drar mig med till närmsta säng. Så ligger vi där och har det mysigt. Haha. Vilket flyt. Jätte fin tjej som jag saknar jätte mycket.
Annars väntar jag på att dom ska komma till mig. Det händer ibland att någon pudding fått syn på mig och kommer hem till mig med vin och vill lära känna. Jätte trevligt.
Nej jag kan inte flörta alls. Jag måste lära mig det helt klart. Men jag är så fruktansvärt rädd att känna mig avvisad. Därför är jag väldigt passiv hela tiden. Jätte tråkigt.
Sen gnäller jag över att jag aldrig hittar någon. Men kom igen.

har hänt en gång , att en kvinna spårade upp mej efter vi snackat i telefon , tog bussen till mej och knackade på min ytterdörr chockande men kul som fan .

dra med de på nått bara , häng i vardagen med de rent allmänt , lär känna bättre
bara det kan vara ett nöje , va inte så nojig !!!
Citera
2019-09-07, 15:21
Bannlyst
Citat:
Jag älskar lite hull helt klart. Det är feta tjejer jag inte klarar av. Tycker det är enormt sexigt med lite hull. Hellre det en en pinne. Alla dagar i veckan.
Nej jag fastnar för yta. Sen försöker jag lära känna person. Inte tvärt om.

jag är helt tvärt om i detta
Citera
2019-09-07, 15:23
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
har hänt en gång , att en kvinna spårade upp mej efter vi snackat i telefon , tog bussen till mej och knackade på min ytterdörr chockande men kul som fan .

dra med de på nått bara , häng i vardagen med de rent allmänt , lär känna bättre
bara det kan vara ett nöje , va inte så nojig !!!
Fan vad roligt! Hur gick det sen?
Jag blev tillsammans med vin tjejen i någon månad iallafall. Brukar aldrig vara längre tyvär då jag missbrukade.
Ska dricka ikväll. Har dåligt samvete över det. Eftersom omgivningen är orolig. Men bara fyra cider är väll ok?
Citera
2019-09-07, 15:23
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
jag är helt tvärt om i detta
Jaha nu fattar jag.
Citera
2019-09-07, 15:27
Bannlyst
Citat:
Fan vad roligt! Hur gick det sen?
Jag blev tillsammans med vin tjejen i någon månad iallafall. Brukar aldrig vara längre tyvär då jag missbrukade.
Ska dricka ikväll. Har dåligt samvete över det. Eftersom omgivningen är orolig. Men bara fyra cider är väll ok?

ja det va kul att hon hälsade på , vi blev inte ihop ,men höll kontakten ett bra tag efter det
det va en trevlig tjej

nej blir nyktert här i kväll , dricker inte så ofta , ska städa lite och sedan tänkte jag kolla lite skräckfilm i kväll
Citera
2019-09-07, 15:30
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
ja det va kul att hon hälsade på , vi blev inte ihop ,men höll kontakten ett bra tag efter det
det va en trevlig tjej

nej blir nyktert här i kväll , dricker inte så ofta , ska städa lite och sedan tänkte jag kolla lite skräckfilm i kväll
Chatta lite med tjejer uppenbarligen med. Ser allt vad du har för dig i lätta på trycket tråden
Citera
2019-09-07, 15:32
Bannlyst
Citat:
Chatta lite med tjejer uppenbarligen med. Ser allt vad du har för dig i lätta på trycket tråden

haha helt oskyldigt bara , och alltid trevligt
Citera
2019-09-07, 15:40
Medlem
Idiotisk fråga egentligen. För att vara lite jämdställd skulle det vara korrekt å säga varför vill inte kvinnor ligga när så många män vill? Tror män att det är gratis!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in