Citat:
Ursprungligen postat av
Bananacare
Han som är född 1990?? Skulle inte förvåna mig direkt.. Han va "cool" när jag va i 15-16 års åldern. Åkte bil med honom flera gånger och nog fan körde han som en idiot då iaf. Han är en typisk "fordonskille/volvoraggare" för er andra som inte känner honom. Har, alltid dragits till yngre. Jag själv är 4 år yngre än honom och tjej.
Svar till buggenbu:
Om man bor i Sveriges inland så spelar det ingen roll hur långt det tycks vara mellan orterna. Det finns knappt nå folk ändå.
Det är därför inte så ovanligt att vissa personer har kontaktnät ända från Norr och Västerbotten till Jämtland, Ångermanland, Hälsingland, Dalarna. Man känner nån som känner nån osv.
Själv är jag i den gyllene medelåldern, och så mycket folk jag har koll på och vet saker om fast de inte bor på min ort, skulle du bli utmattad av att veta.
Ungdomar idag använder sociala medier på ett helt annat sätt än vad det skapades för.
De kan i story's se pågående våldtäkter ex, så visst fan kan man känna folk i både pulvercity och Huddik samtidigt också utan att "trolla".
Jag skulle kunna kartlägga ett bostadsområde och dess invånare på en dag om jag skulle behöva. Utan att känna till området eller dess invånare. Allt finns på internet, vare sig vi vill tro det eller ej.
Det jag vill få fram med mitt inlägg är alltså: ropa inte troll för fort.