2019-09-08, 17:05
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JannieKaos
Förmodligen ladyboys som du stött på då. De har väl bara två hål?
tror du jag är född i farstun?
Jag KAN se skillnad på "skit å pannkaka#
Nej då, det finns flera ställen som erbjuder detta, så öppna lädret och undersök.
Citera
2019-09-08, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biker-6
Hello
En fråga till oss från Skåne ....
Brukar ni bli erbjudna att sätta på dom små thaidamerna i röven ?
Ett finger brukar dom inte ha nåt emot , men att sätta på dom verkar inte finnas på menyn ...
Skulle aldrig vilja köra in min kompis i någon annans tarm, vare sig i en bög/ladyboy eller thaidam. Fy f-n!😬
Citera
2019-09-08, 20:23
Medlem
Hej
Lite ny på thai......kan man byta tjej från den som öppnar dörren till någon annan som sitter i entré rummet, eller är den som öppnar som är på ”tur”?
Citera
2019-09-09, 13:32
Medlem
Ni som kommer från vår stora stad; är det olika odds att hitta ett bra ställe i centrum jämfört med något väderstreck därifrån?

Då min fråga försvann i ett plötsligt inflöde av bakvägssex så ställer jag den igen. Jag ber om ursäkt till moderatorn om det inte är ok - ta i så fall bort denna posten.
Citera
2019-09-09, 14:01
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMR
Ni som kommer från vår stora stad; är det olika odds att hitta ett bra ställe i centrum jämfört med något väderstreck därifrån?

Då min fråga försvann i ett plötsligt inflöde av bakvägssex så ställer jag den igen. Jag ber om ursäkt till moderatorn om det inte är ok - ta i så fall bort denna posten.
Nog en gngr pengarna överallt
Citera
2019-09-09, 19:20
Medlem
-tomten-s avatar
Jag har besökt alla salonger i Södertälje och många i södra Stockholm och så gott som alla ställen erbjuder en hel del för ett bra pris.
Men nu är det så att jag ska till Eskilstuna imorgon och undrar om kan berätta hur det är där?
T.ex. betalar jag för en timme så vill jag ju att det ska vara en timme..
Trevligt med söta smala tjejer också.
Vill inte betala för en tjock äldre kvinna..
Citera
2019-09-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Jag har besökt alla salonger i Södertälje och många i södra Stockholm och så gott som alla ställen erbjuder en hel del för ett bra pris.
Men nu är det så att jag ska till Eskilstuna imorgon och undrar om kan berätta hur det är där?
T.ex. betalar jag för en timme så vill jag ju att det ska vara en timme..
Trevligt med söta smala tjejer också.
Vill inte betala för en tjock äldre kvinna..

Du kommer nog bli besviken om du önskar massage av söta smala tjejer, finns inget stort utbud i den stan. Håll dig till Stockholm det är nog betydligt bättre chanser där.
Citera
2019-09-09, 21:14
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbalrog
Du kommer nog bli besviken om du önskar massage av söta smala tjejer, finns inget stort utbud i den stan. Håll dig till Stockholm det är nog betydligt bättre chanser där.

Då tackar jag för det svaret :-)
Citera
2019-09-10, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det är en kod för om du vill trycka tjejen i 2:an.

Precis som vi tidigare knäckte att när priset är 350 kr är koden 50 för att det är en ladyboy. 50% man 50% kvinna.
Vilken salong har sö i Tälje ska test nånngång
Citera
2019-09-10, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin8788
Ska stå vilke salong är bäst med Tantra i Södertälje tack. Va kostar 2 timmar då ? Få man gö allt på tal om skönt
Citera
2019-09-10, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin8788
Ska stå vilke salong är bäst med Tantra i Södertälje tack. Va kostar 2 timmar då ? Få man gö allt på tal om skönt
Citera
2019-09-12, 22:20
Medlem
Lanna Thaimassage / Malmö samt Sanni Thaimassage /Eslöv erbjuder båda nåt som heter tantra massage men vidare beskrivning finns ej. Nån med erfarenhet av dessa två salonger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in