Citat:
Ursprungligen postat av
tauceti
Men det är ju en anledning för att legalisera. Som det är nu så så utsätts tjejerna för den risken. Men hade det varit lagligt, i ett statligt ägt byggnad med kameror och inträde så slipper vi ju dom här riskerna. Tjejerna testas för sjukdomar en gång i månaden och männen måste använda kondom. Finns även vakter som kan ingripa om kunderna inte lyssnar på tjejerna. Sen får tjejerna själva avgöra vilka dom har sex med. Du säger ju det självt, men kan ändå inte tänka ett steg längre till att man då bör legalisera.
Men om du hade hängt med ett jävla dugg så skulle du ju veta att både jag och Moment22x22 har skrivit många gånger nu att det skulle vara lugnt med en avkriminaliserad, men starkt reglerad sexmarknad, i stil med vad du skriver här ovan.
Citat:
Jaja jag bryr mig inte om den här frågan alls, jag hatar bara hyckleriet och hur vi tror oss vara så duktiga jämfört med muslimska länder som inte låter kvinnan bestämma över sin egna kropp. Vi är inte bättre alls.
Jag hatar hyckleriet också. Vi är tusen gånger bättre här, minst.
Citat:
Sen så är det bara logiskt att om man värnar om tjejernas säkerhet så är en legalisering den enda vägen. Men efter att ha sett hur användaren micro113 såg ut på bild, så förstår jag varför våra feminister vill ha förbud. Säkert så med alla feminister här som vill ha förbud. Finns ingen annan logisk förklaring än det.
Det här var bara lågt ditt svin.
Citat:
Och ni killar som vill köpa sex, åk till Tyskland och njut, det är inte svårare än så. Vårt land är tyvärr efter gällande mycket och det kommer att ta några år till innan vi är mer upplysta i vissa frågor. Skolan och samhället har gjort ett bra jobb med hjärntvätten, men den försvinner med dom nya generationerna. Så småningom så är både cannabis och prostitution lagligt här. Bara vänta på att dom trångsynta ska dö ut.
Ja dumma samhället dumma skolan, hjärntvättar alla. Du är fan dum i huvudet om du tror det blir mindre PK med Greta generationen.