2019-09-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg bare lurer, er det ikke regelbrudd å "låne" navnet til en virkelig person?
Straffbart er det iallefall.
Citera
2019-09-12, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinbad8
FB søk gav 7 ved samme navn, ingen bosatt i Norge.

MEN, Skattevesenet gir disse opplysningene om ham:
https://www.skatteetaten.no/sok/?q=Kujtim-Morena&se=16614

Har heller ikke sett noen opplysninger i pressen elle private innlegg om dette.
Søk på 1881
Citera
2019-09-12, 17:06
Bannlyst
Hvorfor som dere tror at jeg lyver?
Jeg hadde håpet som at noen her visste noe mer om denne hendelsen.
Mange ganger som jeg har sett politi der.
Den siste tide det har været stille men i går var politi der igjen.
Nå som det kom ambulanse i går.
Politi har også to gange været på min dør som og har spurt mange spørsmål.
Citera
2019-09-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
I et tenkt tilfelle, der en person vet hva som har skjedd (og/eller han eventuelt er skyldig/medskyldig) og han vet at hans partner er drept og at det ikke har foregått en kidnapping for penger, hva er da årsaken/årsakene til at vedkommende ikke henvender seg til private aktører fra sikkerhetsbransjen som konsulenter "for å få hjelp til å forhandle med "kidnapperne" for å få sin partner hjem" i stedet for politiet?

Hvis vedkommende henvender seg til private aktører fra sikkerhetsbransjen som konsulenter for å få hjelp til å forhandle med "kidnapperne" for å få sin partner hjem, vil dette da uansett ikke føre til at partneren kommer hjem. Og hvordan skal det i et slikt tilfelle kunne forklares at "kidnapperne" ikke vil ha pengene og at de ikke frigir offeret?

I et slikt tenkt tilfelle ville det å varsle politiet og det at informasjon om saken kommer ut i media, kunne "brukes" som "forklaring" på hvorfor "kidnapperne" ikke ønsker å forhandle og at "kidnapperne" derfor deretter "dreper offeret" (som allerede ble drept på samme dag som forsvinningen/"kidnappingen" skjedde).

Ett annat skäl att genast anmäla saken för polisen (som naturligtvis förr eller senare måste bli involverad!) är uppenbart det att brottsplatsundersökningar och insamlade bevis får en större tyngd om polisen utfört dem än om de gjorts av någon privat, om än så kompetent, aktör.
Citera
2019-09-12, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kujtim-Morena
Hvorfor som dere tror at jeg lyver?
Jeg hadde håpet som at noen her visste noe mer om denne hendelsen.
Mange ganger som jeg har sett politi der.
Den siste tide det har været stille men i går var politi der igjen.
Nå som det kom ambulanse i går.
Politi har også to gange været på min dør som og har spurt mange spørsmål.

Det har vært mange løyner og usannheter her. Som kommer med oppsiktsvekkende nytt, som bare er tull. Vi har gått fem på flere ganger. Ikke lenger siden googlet vi alle en uskyldig mann i Asia....
Citera
2019-09-12, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mehebe
Det har vært mange løyner og usannheter her. Som kommer med oppsiktsvekkende nytt, som bare er tull. Vi har gått fem på flere ganger. Ikke lenger siden googlet vi alle en uskyldig mann i Asia....

Det er ikke bra. Som jeg har sett dette forumet før men aldri som jeg har skrevet her. Men denne gange som jeg følte jeg måtte skrive her.
Citera
2019-09-12, 18:02
Bannlyst
Som jeg skal si ifra her inne om som jeg ser noe nytt.
Citera
2019-09-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbc37
Det er bare å sjekke norske nettaviser. Hadde dette vært sant hadde det vært en stor sak om det hos alle de store avisene..
Hvorfor skulle riksavisene skrive om TH hadde blitt syk ?
Det er ikke i allmenhetens interesse med mindre han hadde vært siktet, og knapt nok da heller.
Citera
2019-09-12, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kujtim-Morena
Som jeg skal si ifra her inne om som jeg ser noe nytt.

Ikke for min del, iallfall 😂
Var det noen hjemme når du ringte deg selv for å verifisere deg selv her inne? Har bare venter på at du skulle bruke det andre nicket og poste på nytt 😇😇
Citera
2019-09-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Hvorfor skulle riksavisene skrive om TH hadde blitt syk ?
Det er ikke i allmenhetens interesse med mindre han hadde vært siktet, og knapt nok da heller.

Tipper VG hadde hatt et svært oppslag om dette ila få minutter siden de følger saken såpass intenst. De har historisk sett dekket selv den minste bevegelse fra den adressen.

Antar "naboen" i tråden her tok masse bilder av hendelsen han ønsker dele med oss for å bekrefte han ikke sprer falske rykter.

Men for all del om dette viser seg å stemme skal jeg spise ordene/bokstavene mine
Citera
2019-09-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbc37
Tipper VG hadde hatt et svært oppslag om dette ila få minutter siden de følger saken såpass intenst. De har historisk sett dekket selv den minste bevegelse fra den adressen.

Antar "naboen" i tråden her tok masse bilder av hendelsen han ønsker dele med oss for å bekrefte han ikke sprer falske rykter.

Men for all del om dette viser seg å stemme skal jeg spise ordene/bokstavene mine

Naboen har iallfall sitt eget telefonnr. Og har ringt seg selv og kan bekrefte at vedkommende legger ut innlegg her 😂 Synd vedkommende innså så fort at hin hadde glemt å bytte nick...
Citera
2019-09-12, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mehebe
Naboen har iallfall sitt eget telefonnr. Og har ringt seg selv og kan bekrefte at vedkommende legger ut innlegg her 😂 Synd vedkommende innså så fort at hin hadde glemt å bytte nick...
Hva er det telefonnummer-greia di ?? Man får en epost for å verifisere kontoen sin her på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in