Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
Som sagt, ni är en handfull individer som har hängt här sedan 2012. Historiken finns kvar.
Historiken finns kvar. Om du hade haft några som helst fakta eller belägg hade du kunnat hänvisa till det exakta inlägget. Det kan du inte. Lögnare.
Citat:
Ni är vilsna och förlorade. Jag är ärlig och du är oärlig.
Jag har påpekat dina lögner. Jag tror inte du kan göra det samma.
Citat:
Ni sitter här så gott som varje dag. Jag däremot har haft långa uppehåll.
Varför ljuger du? Du vet inte om någon av oss suttit här hela tiden utan uppehåll. Jag har det inte.
Som sagt, du måste hitta på saker om oss för att må bra. Hur sorgligt är det?
Citat:
Det är skillnaden mellan mig och er. När vi troende kommer och hänger på Flashback så är det sporadiskt men ni tar tag i varenda en av de troende som ställer samma förvirrande frågor. De troende lämnar tråden eller som jag återvänder sporadiskt medan ni är kvar varje dag.
Du menar att du blir bortskrämd när du periodiskt inser hur självmotsägande du är i din argumentation och hur oärlig du måste vara för att upprätthålla dina fantasier?
Citat:
Allt jag skriver om er är sant och det vet du också innerst inne.
Du fantiserar lille vän.
Citat:
Du har varit föremål för samhällets försorg. Så säg om det inte är sant och svär på heder och samvete om du har något heder och samvete.
Jag är en självförsörjande väljusterad individ. Svider det extra mycket när dina illusioner krossas?