2019-09-12, 00:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om man inte vill ha intimitet kan man lika bra använda en sexdocka? Alltså om det enbart handlar om själva utlösningen.

När det handlar om renodlad sex så handlar det om att dominera och lägra en kvinna, samt att få utlösning i eller på henne. Sexdriften är stark och ganska rå faktiskt.

För att må bra som man, måste man ha sex med många olika fysiskt attraktiva kvinnor. Först när man erkänner detta för sig själv, och ser till att få det, så blir man sexuellt befriad.

Kolla in tjej #2, #7, #8, och #9 från vänster så förstår du vad jag menar:

https://kirstienosekai.files.wordpress.com/2012/06/11.jpg
Citera
2019-09-12, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Varför är det intressant? Det är mer intressant i så fall tycker jag att legaliseringsförespråkarna är emot det. Tänk så många som skulle kunna jobba på bordell som går hemma på bidrag istället.

Jag finner det intressant då jag inte uppfattade dig så liberal att du vill att AF ska förmedla sexjobb.

För egen del anser jag att AF's inställning är helt ovidkommande för om sexköp ska vara lagligt eller inte. Det är inte lagen som ska anpassa sig efter AF utan tvärtom.

Nu tycker jag inte ens AF borde finnas så det blir ännu mer en ickefråga för mig.
Citera
2019-09-12, 00:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Ja, men nu kanske bordellen söker just 25 personer att anställa, utan krav på att dessa ska vara egna företagare. Alla kan och vill ju inte starta eget.

Det är inte tillåtet för bordeller att ha anställda i de flesta västliga legaliseringsländer. Bordellägaren tillhandahåller lokalen och kundunderlaget.
Citera
2019-09-12, 00:50
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
När det handlar om renodlad sex så handlar det om att dominera och lägra en kvinna, samt att få utlösning i eller på henne. Sexdriften är stark och ganska rå faktiskt.

För att må bra som man, måste man ha sex med många olika fysiskt attraktiva kvinnor. Först när man erkänner detta för sig själv, och ser till att få det, så blir man sexuellt befriad.

Kolla in tjej #2, #7, #8, och #9 från vänster så förstår du vad jag menar:

https://kirstienosekai.files.wordpress.com/2012/06/11.jpg
Haha oh boy! Inta snöflingskrokodiltårar in 5 4 3 2 1... snälla säg att tjejerna är över 18? Söta för övrigt
Citera
2019-09-12, 00:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Jag finner det intressant då jag inte uppfattade dig så liberal att du vill att AF ska förmedla sexjobb.

För egen del anser jag att AF's inställning är helt ovidkommande för om sexköp ska vara lagligt eller inte. Det är inte lagen som ska anpassa sig efter AF utan tvärtom.

Nu tycker jag inte ens AF borde finnas så det blir ännu mer en ickefråga för mig.
Jag frågar inte efter din inställning till AF, jag frågar efter din inställning till prostitutionsjobb kontra andra jobb.
Citera
2019-09-12, 00:56
Medlem
Citat:
Jag frågar inte efter din inställning till AF, jag frågar efter din inställning till prostitutionsjobb kontra andra jobb.

Jag har redan belyst det, har du något konkret som du undrar över och som jag inte har svarat på. Gärna något inom topic också.
Citera
2019-09-12, 01:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är inte tillåtet för bordeller att ha anställda i de flesta västliga legaliseringsländer. Bordellägaren tillhandahåller lokalen och kundunderlaget.
Nä, men det bestämmer vi själva hur vi vill ha det i Sverige.
Citera
2019-09-12, 01:04
Avslutad
Citat:
Jag har redan belyst det, har du något konkret som du undrar över och som jag inte har svarat på. Gärna något inom topic också.
Konkret fråga:
Ja eller nej till att man inte är berättigad till arbetslöshetsunderstöd om man tackar nej till erbjudet arbete på bordellen?
Citera
2019-09-12, 01:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nä, men det bestämmer vi själva hur vi vill ha det i Sverige.

Jag anser att det kan vara klokt att inte sätta sexsäljaren i en alltför stark beroendeställning via anställningsavtal med bordellägaren. Sexsäljaren ska kunna komma och gå efter behag, och arbeta för sig själv, inte åt någon annan. På det sättet minskar man risken för diverse påtryckningar. Det fungerar på samma sätt på svenska strippklubbar för övrigt.
Citera
2019-09-12, 01:07
Medlem
Citat:
Konkret fråga:
Ja eller nej till att man inte är berättigad till arbetslöshetsunderstöd om man tackar nej till erbjudet arbete på bordellen?

Det har jag redan svarat på flera gånger. Jag anser att a-kassorna ska få stifta sina egna kriterier för att betala ut a-kassa precis som vilket försäkringsbolag som helst. Om du inte gillar deras villkor så tecknar du inte försäkring hos det bolaget.
Citera
2019-09-12, 01:11
Avslutad
Citat:
Det har jag redan svarat på flera gånger. Jag anser att a-kassorna ska få stifta sina egna kriterier för att betala ut a-kassa precis som vilket försäkringsbolag som helst. Om du inte gillar deras villkor så tecknar du inte försäkring hos det bolaget.
Jag pratar om befintlig lag om arbetslöshetsförsäkring.

Ja eller nej?
Citera
2019-09-12, 01:14
Medlem
Citat:
Jag pratar om befintlig lag om arbetslöshetsförsäkring.

Ja eller nej?

1. Jag svarar på hur jag vill att lagar och regler ska vara inom detta område.
2. Vilka regler a-kassorna har ska inte styra hur lagen ska vara
3. Vad den befintliga arbetslöshetsförsäkringen säger vet du väl själv?
Senast redigerad av flekstor 2019-09-12 kl. 01:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in