Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Osannolikt eller inte/rimligt eller inte tar jag inte ställning till eftersom sådana här situationer med otrevliga följder inte är helt ovanliga. Intressant dock att det som man diskuterade redan på de första sidorna - nu när vi har mer kunskap - mycket väl kan passa in i hund-tänket som Jenvén pratade om. Och inte var väl TS så mycket äldre än Helena?
Läste de första sidorna igen. Den personen som jag tror att du hänvisar till - läs gärna inläggen igen och kanske andra inlägg personen har gjort. Känns inte så seriöst..
Men det spelar ingen roll, Ugglan - det är bra att det vänds upp och ner på saker och ting, ifrågasätts och undersöks.
Vem vet, TS kanske sitter på massor med info eller så är det just bara skvaller då säkert folk visste att de gick på hundpromenader ihop.
Jag tror han flyttade till M-stad då han träffade tjej och fick jobb som idrottslärare.
Har alltid fått för mig att han var på Stadt, därför han kallades till förhör. Han hade alibi. De flesta som var på Stadt den kvällen blev kallade på förhör.