2019-09-11, 19:11
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Daniel Hallbergs pappa är Sven Hallberg. Som mest jobbat med radio men gjort mycket annat. Bland annat varit med i Agne o Svullo.

Här ett klipp med sin vapendragare Jesse Wallin.
https://youtu.be/l71Q4U06-ic
Han var tydligen med och startade Z TV, visste väl att det fanns någon personkoppling till Luuk.

"Jag känner din farsa och därför får du vara med på TV" hade varit en lämpligare presentation än den Luuk drog om att ha sett honom på nätet och tyckte han var rolig.

Trist att media helt har övergett tanken på kvalitet.

Sen kan man undra hur lite självstolthet Luuk har som vid 53 års ålder använder sig av uttryck som "mega pepp"?
Citera
2019-09-11, 20:31
Medlem
Ja där har du en poäng. Högst otroligt att ens Luuk tittar på larviga klipp på Youtube.

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Han var tydligen med och startade Z TV, visste väl att det fanns någon personkoppling till Luuk.

"Jag känner din farsa och därför får du vara med på TV" hade varit en lämpligare presentation än den Luuk drog om att ha sett honom på nätet och tyckte han var rolig.

Trist att media helt har övergett tanken på kvalitet.

Sen kan man undra hur lite självstolthet Luuk har som vid 53 års ålder använder sig av uttryck som "mega pepp"?
Citera
2019-09-14, 00:17
Medlem
Har sett han Hallberg lite överallt på internet nu och undrade vem han hade behövt suga av för att vara med på TV men tydligen fixade hans pappa (tack vare sina kontakter) att hans son, Daniel, ska bli tv-aktuell.
Citera
2019-09-14, 00:43
Bannlyst
Menade Luuk allvar med att guldmedaljerna är äkta guld?
Citera
2019-09-14, 11:26
Medlem
Mogrens avatar
Skulle vi inte fortsättningsvis kunna slippa se den där urtråkige Luuk i TV?
Citera
2019-09-14, 21:22
Medlem
Browndawgs avatar
I helvete att det där var en rå lök dom åt. Det såg ut som ett målat äpple. Dåligt.
Citera
2019-09-15, 08:02
Medlem
rikastistorstans avatar
Har bara sett avsnittet med Melissa H och Glans men tyckte det var riktigt bra. Roligt. Sketchen med åkdonen var kul. Luuk är behaglig faktiskt. Sen beror det väl på mycket vilka gäster dom får också. Jag gillar både Melissa och Johan så det hjälpte ju. Börjar dom ta in Kakan Hermansson och liknande rövpack så faller det ju.
Citera
2019-09-15, 17:05
Medlem
proconsuls avatar
Jag såg 5 minuter. Det räckte för att stänga av. Tillgjort och larvigt. Jag gillar Luuk i vanliga fall men detta....nä.
Citera
2019-09-15, 20:25
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför ska han se ut som Håkan Hellström med flit?
ett sätt att bli poppis bland tjejerna?
Citera
2019-09-16, 02:00
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hade varit bättre om han hade haft Fredrik Lindström som bisittare, istället för denna för mig okända fjant.
Citera
2019-09-16, 02:31
Medlem
En av de sämsta programmen någonsin?
Citera
2019-09-17, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Skulle vi inte fortsättningsvis kunna slippa se den där urtråkige Luuk i TV?
Varför kollar du då?

Tycker själv att programmet är helt ok!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in