2019-09-09, 17:37
Medlem
MaxVobiscums avatar
Oral-B
Är lite imponerad över att de hänger i. Den har gått så sjukt jävla länge och still going strong.

Jag kommer aldrig, aldrig någonsin köpa en dylik makapär. Aldrig.
Citera
2019-09-10, 20:50
Medlem
paggans avatar
TUI’s jäkla reklam med samma förbannade ”Leeeeet the sunshine”-låt som de senaste 10 åren. Avskyr när det där förbannade brölandet sätter igång. Hur är det ens möjligt att göra en sån skitlåt? Och hur kan ens en reklambyrå välja ut densamma? Jag avskyr den!
Citera
2019-09-11, 01:39
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
McDonalds

Varför låter deras ständiga röst som en jävla porrfilm? Och installera dom här manickerna? Manickerna? Är det en 10åring som skrivit skiten? Dessutom så tillverkas maten inte på beställning oavsett, jag använde skiten för en egg mcmuffin och personalen hade fräckheten att helt öppet plocka ihop färdiglagade ingredienser på under 1 minut och ändå krävdes det 2 (!) personer att servera skiten. Givetvis smakade den precis som något man tillagat för en timme sen.

Stora nog att göra skillnad skryter man med dessutom, jag vill snarare säga stora nog för att göra ett rejält klimatavtryck för att profitera på skräpmat.
Citera
2019-09-11, 01:40
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
TUI’s jäkla reklam med samma förbannade ”Leeeeet the sunshine”-låt som de senaste 10 åren. Avskyr när det där förbannade brölandet sätter igång. Hur är det ens möjligt att göra en sån skitlåt? Och hur kan ens en reklambyrå välja ut densamma? Jag avskyr den!

Haha och precis nu kom reklamen på! Vilken timing. Dessutom är låtvalet som sagt märkligt. Let the sunshine in när dom åker till solen och är utomhus? Man släpper in solen i sitt hem! Har du hört någon säga nu ska jag resa och släppa in solen istället för resa till solen? Nej just det!
Citera
2019-09-11, 01:40
Bannlyst
vet inte reklamfilm men värsta reklamen är ju den där yoggi gjorde "vi ville kalla den för yoggi drottningbär, men smaken är ju kunglig"
Citera
2019-09-11, 08:15
Medlem
_Strebers avatar
Nu har Alvedon börjat för vadå, tionde året? med sin jävla "hur många år har gått". Och ja, jag undrar, hur många år till ska vi behöva se den där fjanten med sitt lockiga babyhår stå och nysa? Instämmer i övrigt i TUI och Let the sunshine in, bölande tjat.
Citera
2019-09-11, 12:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar.ll555555
vet inte reklamfilm men värsta reklamen är ju den där yoggi gjorde "vi ville kalla den för yoggi drottningbär, men smaken är ju kunglig"

Men fy fan vilken pinsamhetsnivå det var på den jäveln!

Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Nu har Alvedon börjat för vadå, tionde året? med sin jävla "hur många år har gått". Och ja, jag undrar, hur många år till ska vi behöva se den där fjanten med sitt lockiga babyhår stå och nysa? Instämmer i övrigt i TUI och Let the sunshine in, bölande tjat.

Örk noterade det igår jag med. Fy fan vad jag hatar den där mannen i reklamen med sitt jävla hår. Och hans son i dom senare! Fy fan! Dessutom har hon en jävla hästkäft!
Citera
2019-09-11, 12:53
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag börjar irritera mig mer och mer på Mercedesreklamen där han möter sig själv som 16åring.

We changed so much. Ja vad fan trodde du? Är man så jävla dum som 16åring att man inte förstår en sån simpel sak?

Your diet? En 16åring fattar inte näringslära, vilken överraskning.

Your job? Wow en 16åring som inte vill jobba, sensation! Och man kan ju undra hur fan han ska ha råd att köpa biljäveln annars.

Your car? Make him proud! Varför vad fan då för? Varför skulle någon ha en anledning att imponera på sig själv som 16åring?

Dessutom har 16åringen en ful jävla näsa.

Skitreklamen finns f ö som en jävla kortfilm på 5 minuter! Se och njut.

https://adage.com/creativity/work/mercedes-benz-play-your-rules/2170481

Kia Niro med De niro är en annan minst lika usel bilreklam.

A modern De niro? No a Kia niro. Undrar vilken trött jävla reklamskapare det var som lyckades fantisera ihop modern De niro med Kia niro för att sedan klä ut Robert De niro till en jävla hipster! Knappast modernt. Har karln slut på pengar och tvingas förnedra sig på det här sättet?

Och på avdelningen bilreklamer med tröttsamma kopplingar hittar vi även Daccia duster som låter som Ghostbusters och så låter vi ett gäng irriterande franska barn poppa fram från bakom en buske och ropa vadå? Är det Go duster? Irriterande hur som!
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2019-09-11 kl. 12:57.
Citera
2019-09-11, 19:15
Medlem
Let the sunshine in är hämtad från musikalen Hair. Kan ni inte få nog av låten så har ni Army of Lovers version här: https://www.youtube.com/watch?v=YI7V63vo_xA
Citera
2019-09-12, 17:19
Medlem
MartinStLouiss avatar
Oatley har en reklamfilm med Kjell Bergqvist som nog hade kunnats göra bättre.
Citera
2019-09-13, 20:04
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jag börjar irritera mig mer och mer på Mercedesreklamen där han möter sig själv som 16åring.

We changed so much. Ja vad fan trodde du? Är man så jävla dum som 16åring att man inte förstår en sån simpel sak?

Your diet? En 16åring fattar inte näringslära, vilken överraskning.

Your job? Wow en 16åring som inte vill jobba, sensation! Och man kan ju undra hur fan han ska ha råd att köpa biljäveln annars.

Your car? Make him proud! Varför vad fan då för? Varför skulle någon ha en anledning att imponera på sig själv som 16åring?

Dessutom har 16åringen en ful jävla näsa.

Skitreklamen finns f ö som en jävla kortfilm på 5 minuter! Se och njut.
Ja. Varför ser amerikanska ungdomar efterblivna ut? Jättenäsa, smala snipiga ögon och idiotflin? Går inte hem i Sverige i alla fall.
Citera
2019-09-13, 20:12
Medlem
Tammers avatar
Bingoreklamen börjar segla upp som en favorit här. Senast är väl favoriten: en efterbliven idiot som sitter i en stor segelbåt när han får Bingo och börja ropa till alla runtomkring: ..."Tjejer...Jag har fått...Bingooo...!!! (Som om det skulle intressera alla hans grannar...eller hur?)
Fy fan vad störande!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in