Citat:
Och allvarligt nu. Hur många medelålders män tror ni följer deras kanal?
En lilahårig kärring som spelar Fortnite, Star Stable Online och en finnig tonåring som sitter och dricker läsk?
Get real!
Flertalet är barn. Barn som swishar småkronor.
Dom får inga skärmdumpar skickade till sig.
Dom följer tråden och skriver själva i den.
Det är ju så uppenbart det bara kan bli.

En lilahårig kärring som spelar Fortnite, Star Stable Online och en finnig tonåring som sitter och dricker läsk?
Get real!
Flertalet är barn. Barn som swishar småkronor.
Dom får inga skärmdumpar skickade till sig.
Dom följer tråden och skriver själva i den.
Det är ju så uppenbart det bara kan bli.

Jag kanske sticker ut men jag är en 45 årig byggnadsarbetare (dock gott nån utbildning på högskolenivå). äh jag följer inte allt: tyckte bara dom var roliga förut när dom spexade på utomhus. Oliver pratade om något och hon pockade bär... runt där på den tiden.
i dag tycker jag det är på väg att spåra ut på något sätt. Som senat när hon livade och började bli rolig men kom av sig så fort någon var negativ och jag minns inte ens vad men hon kommer av sig och då tycker inte jag det blir roligt längre. Hon låter sig trollas an nån anonym fjortonåring. och oliver är värre och man märker att han mår dåligt av det. trist
jag såg pappan för första gången som... faktiskt sa en del vettiga saker. men fattar ju att han nog i princip skitit i sitt barn i ett par år vilket han får sota för nu. han gör väl mest bort sig bara och det vore nog till hanns fördel om han bara förklarade hanns handlande i ett klipp och sen bara vara tyst.
Jag avbröt bägge stremenrna efter en stund och såg en film i stället...
Tittade du på stremen i går?
But i did finish high school