2019-09-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Och allvarligt nu. Hur många medelålders män tror ni följer deras kanal?
En lilahårig kärring som spelar Fortnite, Star Stable Online och en finnig tonåring som sitter och dricker läsk?
Get real!
Flertalet är barn. Barn som swishar småkronor.

Dom får inga skärmdumpar skickade till sig.
Dom följer tråden och skriver själva i den.
Det är ju så uppenbart det bara kan bli.

Jag kanske sticker ut men jag är en 45 årig byggnadsarbetare (dock gott nån utbildning på högskolenivå). äh jag följer inte allt: tyckte bara dom var roliga förut när dom spexade på utomhus. Oliver pratade om något och hon pockade bär... runt där på den tiden.

i dag tycker jag det är på väg att spåra ut på något sätt. Som senat när hon livade och började bli rolig men kom av sig så fort någon var negativ och jag minns inte ens vad men hon kommer av sig och då tycker inte jag det blir roligt längre. Hon låter sig trollas an nån anonym fjortonåring. och oliver är värre och man märker att han mår dåligt av det. trist

jag såg pappan för första gången som... faktiskt sa en del vettiga saker. men fattar ju att han nog i princip skitit i sitt barn i ett par år vilket han får sota för nu. han gör väl mest bort sig bara och det vore nog till hanns fördel om han bara förklarade hanns handlande i ett klipp och sen bara vara tyst.

Jag avbröt bägge stremenrna efter en stund och såg en film i stället...
Citera
2019-09-11, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Jag kanske sticker ut men jag är en 45 årig byggnadsarbetare (dock gott nån utbildning på högskolenivå). äh jag följer inte allt: tyckte bara dom var roliga förut när dom spexade på utomhus. Oliver pratade om något och hon pockade bär... runt där på den tiden.

i dag tycker jag det är på väg att spåra ut på något sätt. Som senat när hon livade och började bli rolig men kom av sig så fort någon var negativ och jag minns inte ens vad men hon kommer av sig och då tycker inte jag det blir roligt längre. Hon låter sig trollas an nån anonym fjortonåring. och oliver är värre och man märker att han mår dåligt av det. trist

jag såg pappan för första gången som... faktiskt sa en del vettiga saker. men fattar ju att han nog i princip skitit i sitt barn i ett par år vilket han får sota för nu. han gör väl mest bort sig bara och det vore nog till hanns fördel om han bara förklarade hanns handlande i ett klipp och sen bara vara tyst.

Jag avbröt bägge stremenrna efter en stund och såg en film i stället...

Gör Pappan bort sig?
Han bor i Australien. Han har 3 andra barn som behöver honom. Jewels har ett barn och dessutom ensamvårdnad om Oliver.
Huvudansvaret ligger helt på Jewels. Dom har dessutom hållt Pappan utanför och inte velat haft någon kontakt med honom. Olivers syskon ser ut att må bra. Oliver ser inte ut att må bra och har inte mått bra på mycket lång tid.
Vad får Pappan sota för? Varför ska han vara tyst?
Citera
2019-09-11, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Gör Pappan bort sig?
Han bor i Australien. Han har 3 andra barn som behöver honom. Jewels har ett barn och dessutom ensamvårdnad om Oliver.
Huvudansvaret ligger helt på Jewels. Dom har dessutom hållt Pappan utanför och inte velat haft någon kontakt med honom. Olivers syskon ser ut att må bra. Oliver ser inte ut att må bra och har inte mått bra på mycket lång tid.

Tittade du på stremen i går?

Han livesände och kommeterade hennes sändning som jag tror var live samtidigt. Satt där och kommenterade exakt allt hon sa... Är inte det inte så lite konstigt eller?
Citera
2019-09-11, 00:47
Medlem
Citat:

Han livesände och kommeterade hennes sändning som jag tror var live samtidigt. Satt där och kommenterade exakt allt hon sa... Är inte det inte så lite konstigt eller?

Dom har trots allt ett barn ihop oavsett hur deras relation nu än varit/är.
Citera
2019-09-11, 00:52
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:

why is it strange?....it was a great live with lots of open communication and no one got blocked for their discussion...

raising awareness and trying to get supporters of jewels to see the light....if jewels can get help then that in turn helps oliver.....
Citera
2019-09-11, 02:52
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:

Farsan är absolut inte den skarpaste kniven i lådan, men förstår hans frustration när det enda Jewels kan är att snacka skit och ljuga.
Citera
2019-09-11, 03:03
Medlem
Citat:

Han är frustrerad. Han vill väl men har inte alltid de bästa sätten att hantera det på.
Han vill få ett slut på trash morsans offer beteende så ungen kan få hjälp och ett bättre liv.

Jag förstår att han vill komma till tal. Varför ska han vara tyst när de gång på gång i videos och live snackar massa skit om honom. Klart man kör hårt mot hårt till slut.
Citera
2019-09-11, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Hahahah vilket skämt. Klart att Jewels vill fortsätta sitta framför kameran.

Edit: Men okej, så Jewels hittar att det finns massa tatueringar som stödjer nationella anti-suiciddagen. Så hon visar bilder (som hon antagligen bara snott) på dem genom videon medan hon själv sminkar sig för att hon själv vill göra något på denna dag? Det hon kommunicerar då tycker jag är bara att hon ville ha en ursäkt för att göra en värdelös video, och om någon nu kritiserar henne så kommer hon ta det som kritik mot anti-suiciddagen. Vilket det inte alls är.

Ja, videon var en snark fest rakt igenom. Fortsätter hon lär Oliver inte ha många följare kvar när han bestämmer sig att komma tillbaka för de tappar mycket följare. Och nu menar jag aktiva som faktiskt kollar på videos. Siffrorna sjunker fort.
Citera
2019-09-11, 03:16
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Han är frustrerad. Han vill väl men har inte alltid de bästa sätten att hantera det på.
Han vill få ett slut på trash morsans offer beteende så ungen kan få hjälp och ett bättre liv.

Jag förstår att han vill komma till tal. Varför ska han vara tyst när de gång på gång i videos och live snackar massa skit om honom. Klart man kör hårt mot hårt till slut.

Håller med. Pappan har väl försökt med alla medel, förutom att resa till Sverige. Men det blev ju ett strängt nej från Jewels. Förstår hans frustration, jag som ej känner dessa personer privat kan bara tänka mig vilken sorg det måste innebära för pappan att behöva bevittna detta spektakel utan att faktiskt kunna påverka.

Tror det är ett inarbetat beteende för J att stänga av och bryta kontakt när något inte går hennes väg, eller när kritik riktas. Det syns ju tydligt då kommentarsfunktionen är avstängd både på kanalen och hennes instagram.
Och att hon försöker få tyst på tråden.
Citera
2019-09-11, 05:06
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Farsan är absolut inte den skarpaste kniven i lådan.

I understand But i did finish high school
Citera
2019-09-11, 12:26
Medlem
Vigilante99 - what's the name of your Youtube channel?
Citera
2019-09-11, 12:52
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av premiumvape-
Vigilante99 - what's the name of your Youtube channel?

Issys Pappa Official
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in