2019-09-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Wow! Helt fantastiskt. Men om man vill bidra med pengar, hur kan man då göra det anonymt?
Man skulle ju kunna swisha honom bara? via tel nummer
Citera
2019-09-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
Lägg en peng på ett torrt gömställe och skriv ett pm

Haha✌ Rita gärna en skattkarta oxå 😂
Citera
2019-09-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Man skulle ju kunna swisha honom bara? via tel nummer

Ja visst skulle det funka, men hela grejen är ju att vi som vill vara anonyma ska oxå få vara det och då är swish inte ett alternativ. 🤨 Sen är det såklart tacksamt när flera vill bidra men som jag skrev tidigare så behövs det inte😊
Citera
2019-09-10, 13:49
Medlem
Fick precis sms om att jag har ett paket att hämta ut från FALU TR 😁 Så jag drar iväg och hämtar ut och försöker lägga upp fup så fort som möjligt, har dock mycket att stå i då vi ska resa bort under helgen 🤔
Citera
2019-09-10, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosdeluxe
Fick precis sms om att jag har ett paket att hämta ut från FALU TR 😁 Så jag drar iväg och hämtar ut och försöker lägga upp fup så fort som möjligt, har dock mycket att stå i då vi ska resa bort under helgen 🤔

Grymt!

Tror du att du hinner lägga upp något under veckan? 😊
Citera
2019-09-10, 14:57
Medlem
Citat:

Du får gärna lägga upp förhör med såväl MGM som offer och vittnen och även bilder och analyser är av intresse... Vi är en del som är villiga att lägga en slant!!! Kan tomten komma tidigt i år???
Tack på förhand
Citera
2019-09-10, 16:11
Avslutad
Citat:
Ja visst skulle det funka, men hela grejen är ju att vi som vill vara anonyma ska oxå få vara det och då är swish inte ett alternativ. 🤨 Sen är det såklart tacksamt när flera vill bidra men som jag skrev tidigare så behövs det inte😊

Du är årets hjälte! Vi skall minnas din generositet
Citera
2019-09-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Grymt!

Tror du att du hinner lägga upp något under veckan? 😊

Jag kommer börja lite redan ikväll hade jag tänkt 😃

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Du får gärna lägga upp förhör med såväl MGM som offer och vittnen och även bilder och analyser är av intresse... Vi är en del som är villiga att lägga en slant!!! Kan tomten komma tidigt i år???
Tack på förhand

Jag hade tänkt att lägga upp precis allt men det kommer ta sin lilla tid så om du eller nån vet nått sätt som är snabbare än nått annat så får ni gärna berätta 😁

Citat:
Ursprungligen postat av norfinswe
Du är årets hjälte! Vi skall minnas din generositet

Haha😂 nej då, men jag önskar och tror att nån annan fixar nästa FUP vi vill ta del av 😉

Som jag sa så kommer det ta en stund så ni alla får glatt sitta lugnt i båten och vänta, som ni ser så är det några papper 🤔

https://minfil.com/da2fv353nb/20190910_161014_jpg
Citera
2019-09-10, 16:31
Medlem
Citat:
Jag kommer börja lite redan ikväll hade jag tänkt 😃

Jag hade tänkt att lägga upp precis allt men det kommer ta sin lilla tid så om du eller nån vet nått sätt som är snabbare än nått annat så får ni gärna berätta 😁

Haha😂 nej då, men jag önskar och tror att nån annan fixar nästa FUP vi vill ta del av 😉

Som jag sa så kommer det ta en stund så ni alla får glatt sitta lugnt i båten och vänta, som ni ser så är det några papper 🤔

https://minfil.com/da2fv353nb/20190910_161014_jpg

Vilken kung, tror minifil är snabbast faktiskt, många rekomenderar att ladda upp via den siten... Har du en scanner?? Isånnafall kanske det går fortare än kameran..

Försök få upp olika förhör idag, hade varit grymt med lite kvällsläsning ...
Tack återigen, vi skall aldrig glömma ditt jobb...
Citera
2019-09-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vilken kung, tror minifil är snabbast faktiskt, många rekomenderar att ladda upp via den siten... Har du en scanner?? Isånnafall kanske det går fortare än kameran..

Försök få upp olika förhör idag, hade varit grymt med lite kvällsläsning ...
Tack återigen, vi skall aldrig glömma ditt jobb...

Fick lov att hoppa in och jobba några timmar men är hemma om 5 min.. Har även 2 scannrar med mig hem 😂
Citera
2019-09-10, 23:00
Medlem
Citat:
Fick lov att hoppa in och jobba några timmar men är hemma om 5 min.. Har även 2 scannrar med mig hem 😂

Kung är vad du är!
Citera
2019-09-11, 00:38
Medlem
Jag ska upp om 2,5 h så jag måste sova. Men jag testade att scanna in den första delen som låg överst i högen. Så dom första 20 sidorna är ang Våld mot tjänsteman 🤔

Men stå ut grabbar & tjejer för det kommer mera innan helgen 😁

https://minfil.com/idA3xa5fn8/K_177423-19_V_ld_mot_tj_nsteman_pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in