2019-09-09, 14:31
Medlem
Ny artikel öppen fram till kl 15,13 idag.

https://www.dt.se/artikel/mordoffrets-mamma-i-ratten-sista-orden-till-sonen-vi-syns-nar-jag-kommer-hem

”Sonen och den åtalade 23-åringen, som erkänt mordet, hade enligt mamman haft gemensamma narkotikaaffärer.”

– De sålde tillsammans, säger hon och berättar att 23-åringen sedan valde att sälja tillsammans med en annan person”.

Och lite längre ner i artikeln

”Mamman berättar hur sonen skulle få besök av en vän från Uppsala. Därför åkte han tillbaka till lägenheten i Borlänge. För att städa och förbereda besöket.

Enligt vad mamman hört skulle vännen hjälpa till att ordna med de skulder sonen hade, och att få in de pengar som andra var skyldiga sonen.

Strax efter klockan 23 den 11 januari skjuts sonen och hans vän på öppen gata i Kvarnsveden.”

Mamman verkar ha haft ganska bra kännedom om sonens problem. En anhörig ska också ha betalt skulder sonen haft efter att denne fått påhälsning av nån. Fyfan, hemskt å ha en unge som steg för steg dras in i mer å mer skit sådär....
Citera
2019-09-09, 17:02
Medlem
Fortfarande ingen FUP???
Citera
2019-09-09, 17:36
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Fortfarande ingen FUP???

Den kostar tyvärr hur mycket som helst
Citera
2019-09-09, 18:13
Medlem
Citat:
Fortfarande ingen FUP???

Jag beställde den i Fredags 😁 Så jag ska kolla om den kommit nu när jag kommer hem, isf lägger jag upp den allt eftersom..Den kostade 3760 kr + frakt (maskad version) 😏 Så bara luta sig tillbaka och vänta in brevbäraren.
Citera
2019-09-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Den kostar tyvärr hur mycket som helst

3760 + frakt 😏
Citera
2019-09-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosdeluxe
Jag beställde den i Fredags 😁 Så jag ska kolla om den kommit nu när jag kommer hem, isf lägger jag upp den allt eftersom..Den kostade 3760 kr + frakt (maskad version) 😏 Så bara luta sig tillbaka och vänta in brevbäraren.

Kung är du!!!
Citera
2019-09-09, 22:00
Medlem
Wow! Helt fantastiskt. Men om man vill bidra med pengar, hur kan man då göra det anonymt?

Citat:
Citera
2019-09-09, 22:31
Medlem
Citat:
Kung är du!!!
Nej men nyfiken av vad som sagts
Men den kom inte idag så vi får hoppats att den dyker upp i morgon så får ni säga vart/hur jag lägger upp den lättast!
Citera
2019-09-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Wow! Helt fantastiskt. Men om man vill bidra med pengar, hur kan man då göra det anonymt?

Ja du jag har ingen aning? Men ingen fara för min del iaf
Citera
2019-09-10, 01:13
Medlem
Citat:
Nej men nyfiken av vad som sagts
Men den kom inte idag så vi får hoppats att den dyker upp i morgon så får ni säga vart/hur jag lägger upp den lättast!

Minifil brukar många ladda upp via...
Citera
2019-09-10, 01:39
Medlem
Citat:
Minifil brukar många ladda upp via...

Tack, ska kolla där sen då
Citera
2019-09-10, 10:10
Medlem
Leyfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Lägg en peng på ett torrt gömställe och skriv ett pm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in