2019-09-10, 14:26
Medlem
Gavins-Friends avatar
Vad har denne Lamin gjort? Alltså varför är han måltavla i detta fall?

Känner en som stötte på polisen vid forum, var stor kalabalik och de ville hålla folk ifrån platsen.
Citera
2019-09-10, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Deras tafflighet får mig att misstänka att det är väldigt nervösa och väldigt unga oerfarna killar.
förmodligen 16-19 bast, men angående gärningsmännen, någon påstod att de är andra Gambianer, är det huvudspåret alltså?
Citera
2019-09-10, 14:31
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
förmodligen 16-19 bast, men angående gärningsmännen, någon påstod att de är andra Gambianer, är det huvudspåret alltså?
Jag har ingen aning om från vilket läger gärningsmännen kommer, och jag tror ärligt talat inte att Lamin vet det själv heller. Han kanske misstänker, men säker är han inte tror jag.
Citera
2019-09-10, 14:33
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning om från vilket läger gärningsmännen kommer, och jag tror ärligt talat inte att Lamin vet det själv heller. Han kanske misstänker, men säker är han inte tror jag.
Vore intressant att få reda vem som sagt att de skulle ge honom info om mördarna, den personen bör vara någon han litar på som dock sålt honom
Citera
2019-09-10, 14:33
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Verkar helt vansinnigt att närvara om inte tid och plats hålls hemligt.

Kommer inte hända ett skit. Att slå till när det garanterat råder polisbevakning i form om helikopter/drönare och civila poliser är ju helt meningslöst. De kommer med 100% säkerhet att torska om de gör det, och det vet de om.
Citera
2019-09-10, 14:37
Medlem
Citat:
Vore intressant att få reda vem som sagt att de skulle ge honom info om mördarna, den personen bör vara någon han litar på som dock sålt honom
Jag är inte så säker på att han vet vem det var som skulle tipsa honom när han blev beskjuten i Sickla.
Dom var 3 stycken som kom dit, vilket för min del indikerar att Lamin ville ha lite backup då han inte visste vem det var han skulle träffa. I dagens samhälle kan man enkelt kontakta någon anonymt, men det får väl framtiden utvisa antar jag.
Citera
2019-09-10, 14:37
Medlem
Numera vaknar jag med ett leende varje dag, alltid finns det en ny artikel där nån kriminell skjutit en annan och vice versa. Låt fanskapen utrota varandra. Vår regering är ju oförmögen att utvisa allt kriminellt pack så detta är väl en väldigt bra lösning? Jag bidrar gärna med en slant till extra ammunition.
Citera
2019-09-10, 14:58
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsoscarhansson
Numera vaknar jag med ett leende varje dag, alltid finns det en ny artikel där nån kriminell skjutit en annan och vice versa. Låt fanskapen utrota varandra. Vår regering är ju oförmögen att utvisa allt kriminellt pack så detta är väl en väldigt bra lösning? Jag bidrar gärna med en slant till extra ammunition.
Nu var väl de som blev skjutna oskyldiga?
Citera
2019-09-10, 14:59
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Deras tafflighet får mig att misstänka att det är väldigt nervösa och väldigt unga oerfarna killar.
Spinner vidare på misstänkt GM. Man kan med goda grunder utesluta personer med någon form av GMU bakom sig. Även svenska jägare, IS-resenärer och vad deras kurdiska motsvarighet nu heter.
Citera
2019-09-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Spinner vidare på misstänkt GM. Man kan med goda grunder utesluta personer med någon form av GMU bakom sig. Även svenska jägare, IS-resenärer och vad deras kurdiska motsvarighet nu heter.
Ja verkligen!
Citera
2019-09-10, 15:05
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:

Bör vara det. Men kriminella är ofta korkade och har bristande konsekvensanalys. Inte säkert att en sån här snubba fattar att det är potentiell fälla.
Citera
2019-09-10, 15:14
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Gissningsvis somalier eller liknande på 55 kilo i periferin runt DP som försöker komma upp sig lite i hierakin. Dom kanske har blivit lovade 1 kilo braj för utfört jobb Som det ser ut nu så får dom inte ens dela på ett SL-kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in