2019-09-10, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
And she called the ones that swishade 1 krona, poor.
"i dont understand why people sends 1 krona, are you that poor or what"
Someone wrote "well why dont you give us money" and was blocked.

This was like 20mins ago.

Hörde också det, det var ju inte ens roligt, bara sjukt respektlöst och förnedrande. Hon förtjänar inte ens att folk skickar ett öre med hennes beteende och attityd! Tappade verkligen den sista lilla respekten jag hade för henne efter den liven...
Citera
2019-09-10, 08:11
Avslutad
En polares sambo har bott i Sorsele och det är där de har huserat i en period
Citera
2019-09-10, 08:32
Medlem
Var det någon som såg att liven låg kvar på kanalen ett tag? Ville kolla om hon sagt det där med 1 kr och fattig men när jag kollade nu var liven borta. Såg alltså att den fanns tidigare imorse. Eller så var det något fel med Youtube för mig.
Citera
2019-09-10, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var det någon som såg att liven låg kvar på kanalen ett tag? Ville kolla om hon sagt det där med 1 kr och fattig men när jag kollade nu var liven borta. Såg alltså att den fanns tidigare imorse. Eller så var det något fel med Youtube för mig.
Som jag uppfattade det var det _en person som Swishade som _skrev det som meddelande i Swishen__. Personen här i tråden som påstod att det var J som sa så har genom hela tråden missförstått och förvrängt diverse grejer, på samma sätt som med detta. Tvärtom så verkar ju J vara jättetacksam för 'varje krona'.
Citera
2019-09-10, 10:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urvf
Som jag uppfattade det var det _en person som Swishade som _skrev det som meddelande i Swishen__. Personen här i tråden som påstod att det var J som sa så har genom hela tråden missförstått och förvrängt diverse grejer, på samma sätt som med detta. Tvärtom så verkar ju J vara jättetacksam för 'varje krona'.

Ja men det sprack igår. Jag hörde även jag vad hon sa om 1 krona swishar och jag hörde inte fel.
Inget missförstått där inte. Antagligen därför liven togs bort då hon insåg hur korkat hon yttrat sig. Annars hade hon väl låtit liven legat kvar. Nu brukar dom tas bort men iaf.

By the Way..
↘️
32 178
https://socialblade.com/youtube/c/jewelsnissy/realtime
Citera
2019-09-10, 10:41
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Olivers syskon.
https://youtu.be/EeQ_mNRQpOk;;
Citera
2019-09-10, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja men det sprack igår. Jag hörde även jag vad hon sa om 1 krona swishar och jag hörde inte fel.
Inget missförstått där inte. Antagligen därför liven togs bort då hon insåg hur korkat hon yttrat sig. Annars hade hon väl låtit liven legat kvar. Nu brukar dom tas bort men iaf.

By the Way..
↘️
32 178
https://socialblade.com/youtube/c/jewelsnissy/realtime
Vad är din källa på att _DET VAR J SOM TYCKTE DET_? Som sagt, hon läste upp meddelandet hon fick i en swish - det var någon som swishade som skrev det. Hon läste upp det. Det var inte hon som tyckte så. Hahaha orkar inte ens.
Citera
2019-09-10, 10:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vad är din källa på att _DET VAR J SOM TYCKTE DET_? Som sagt, hon läste upp meddelandet hon fick i en swish - det var någon som swishade som skrev det. Hon läste upp det. Det var inte hon som tyckte så. Hahaha orkar inte ens.

Min källa är bara det jag själv hörde men släng upp liven så får vi höra igen då.
Citera
2019-09-10, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Jewels eftersom du läser denna tråden har jag en sak att säga dig. SNÄLLA pusha din son mer. Som autistisk behöver man rutiner och struktur. Pusha din son att gå till skolan, pusha din son att våga saker. Var en mamma till Oliver inte en kompis.

Håller inte alls med.

har hon inte fått ärslet ur på alla dom här åren så varför skulle hon?

Det finns andra sätt till exempel bostöd, pratade själv med en stödjare i går som gör exakt just detta. Går med autisisk till skolan och det är nästan allt han gör med just den personen.

Det fungerar för många och andra inte och vem vet han kanske redan försökt ? Tro du inte dom har försökt med allt genom dom här åren? tror du inte det är lägga att gräva ner allt sån snack och blicka mot framtiden i stället? Tror du inte andra sagt samma sak till dom här personerna genom åren, folk skriver samma saker tidigare i den här tråden.

Folk sitter och skriver på alla ställen och i liven om saker till oliver och mamman som man skulle sagt för typ tio år sedan Jag hoppas du förstår hur dumt det blir det du säger...

Jag hoppas du förstår att det bara blir tjatigt om det går fram till dom här personerna. Du är bara en av alla tusentals som utan att veta mycket kommer med en åsikt utan något egentligt underlag. Utan någon insikt och utan erfarenhet av sånt här.
Citera
2019-09-10, 11:02
Medlem
vigilante99s avatar
im going to start recording jewels livestreams from now on....when i woke up this morning and saw she was all smiles and taking donations a day after releasing a very disturbing sob sob video where she appears completely unstable and unhinged, well that got my blood boiling for sure....sure enough she got many more donations than usual...no doubt childrens pocket money....i am sure alot of the parents of these children viewers would be shocked at the content coming out of that channel....certainly explains the daily subscriber loss......
Citera
2019-09-10, 11:09
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Olivers syskon.
https://youtu.be/EeQ_mNRQpOk;;

yup...just a normal average aussie dad raising three children under 8 years of age....not sure how else to show oliver the grass is literally greener here and his dad isnt some crazy person like he has been made to believe for the last 15 years.....but hey don't take my word for it.....oliver feel free to contact yoir grandparents....your uncle or aunts....cousins etc...they will all welcome you with open arms.....
Citera
2019-09-10, 11:14
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Andra kan inte se eller veta hur mycket som doneras i Swishen. Det är bara Jewels och Oliver som vet hur mycket dom får. Dom skriver inte upp hur mycket som doneras. Men som sagt. Lägg upp liven igen så får vi höra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in