Citat:
Ursprungligen postat av
Paulabraun
Jewels eftersom du läser denna tråden har jag en sak att säga dig. SNÄLLA pusha din son mer. Som autistisk behöver man rutiner och struktur. Pusha din son att gå till skolan, pusha din son att våga saker. Var en mamma till Oliver inte en kompis.
Håller inte alls med.
har hon inte fått ärslet ur på alla dom här åren så varför skulle hon?
Det finns andra sätt till exempel bostöd, pratade själv med en stödjare i går som gör exakt just detta. Går med autisisk till skolan och det är nästan allt han gör med just den personen.
Det fungerar för många och andra inte och vem vet han kanske redan försökt ? Tro du inte dom har försökt med allt genom dom här åren? tror du inte det är lägga att gräva ner allt sån snack och blicka mot framtiden i stället? Tror du inte andra sagt samma sak till dom här personerna genom åren, folk skriver samma saker tidigare i den här tråden.
Folk sitter och skriver på alla ställen och i liven om saker till oliver och mamman som man skulle sagt för typ tio år sedan

Jag hoppas du förstår hur dumt det blir det du säger...
Jag hoppas du förstår att det bara blir tjatigt om det går fram till dom här personerna. Du är bara en av alla tusentals som utan att veta mycket kommer med en åsikt utan något egentligt underlag. Utan någon insikt och utan erfarenhet av sånt här.