Citat:
Ursprungligen postat av
bblues
Hmm… en nyreggad med enda uppgift att smutskasta HOL. Varför i hela fridens namn tror du vi ska ta dig som ett sanningsvittne? Flashback är full av sådana nyreggade. Det är lika dant i alla trådar där någon vill räta ut frågetecken. Nädu, ta inte oss alla för givna för din smutskastning. När du skriver svinet HOL liknar du på pricken de nyreggade som kommer hit med sin egen agenda.
Förlåt mig, jag har följt tråden från början och jag har följt rapporteringen i media. Jag noterar att det finns både sakliga, respektfulla och mindre respektfulla kommentarer. Jag har naturligtvis min egen åsikt om händelseförloppet. Men det känns irrelevant att dela här som ny nyreggad för det är ju jag också. Man blir bara påhoppad och får höra skällsord som sopa och värre saker. Men det jag faktiskt just nu reagerar på är påhoppet att någon som är nyreggad på FB.....inte får säga sin mening. När alla med flera tusen inlägg får göra det. Är man mer "seriös" då? Därför vågar jag inte säga vad jag tror eller tänker eftersom jag, utan att känna HOL eller KL alls, känner igen mig väldigt mycket i det som beskrivs. Men dock på emfas på icke-våld. En separation kan vara väldigt uppslitande ffa när den ena parten "tar" besittning över alla pengarna som gemensamt sparats och intjänats.
P.S. Jag avundas alla de som håller sitt privatliv inkl. foton borta från nätet. I min bekantskapskrets är det många som gör det så i min värld är det inte alls konstigt.