2019-09-09, 10:45
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Kan vara tims "kompisar" som har skickat låtarna til andra vänner, och så har dom vännerna sålt låtarna vidare. Kan bara vara enda sättet...
Ease The Pressure ( Let It Go ) kommee läckas ut så småningom
Citera
2019-09-09, 10:51
Medlem
DoktorGerards avatar
Citat:
Ease The Pressure ( Let It Go ) kommee läckas ut så småningom

Det har den redan. Faster than light kommer läcka denna vecka
Citera
2019-09-09, 10:52
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Jag hoppas inte det
Citera
2019-09-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
hej alla nyligen på reddit skrev en pojke till mig och berättade för mig flera saker: först att S. är en psykopat, att han gör mycket fula saker med familjen och att han inte vill ge dem nyckeln till icloud. Han berättade också att ett av orsakerna till hans självmord var att ha lämnat honom hos en av sina flickvänner på grund av Sean. Tror du att det här kan vara sant?

å andra sidan, tror du att hela följe kommer att gå till konserten?

Hmm jag vet inte. S beteende nämndes flera gånger på denna tråd, så allt du skriver verkar rimligt. Jag tror att GD och Ludde säger att entourgen skulle sabotera Tims relationer. Men jag tror inte att flickvännen är T eftersom Tim avslutade relationen själv och Sean använde T för kaffe reklam.

Vet du källan?
Citera
2019-09-09, 10:54
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Har du låten?
Citera
2019-09-09, 11:00
Medlem
DoktorGerards avatar
Citat:
Har du låten?

Ja
Citera
2019-09-09, 11:04
Medlem
Citat:
Ja

Rebby.fox har också flaggat för att han kommer lägga upp We Burn Faster Than Light denna vecka.

Vart hittade du ...the pressure?
Citera
2019-09-09, 11:05
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ja
Hmm, kunde du skicka den? Gärna i pm så inte rebby.fox läcker ut låten vidare
Citera
2019-09-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Hmm jag vet inte. S beteende nämndes flera gånger på denna tråd, så allt du skriver verkar rimligt. Jag tror att GD och Ludde säger att entourgen skulle sabotera Tims relationer. Men jag tror inte att flickvännen är T eftersom Tim avslutade relationen själv och Sean använde T för kaffe reklam.

Vet du källan?
Jag frågade honom om det var T. och han sa att han inte var säker på om det var henne eller "den föregående." Det han berättade för mig är att boken snart kommer ut som kommer att klargöra många saker och att alla låtarna till ULTRA kommer att publiceras under de kommande åren. Han var en person som sa att han var från vänskretsen (jag vet inte om det skulle vara sant eller inte). Jag kom ihåg att han också berättade för mig att det var de som läckte låtarna.
Citera
2019-09-09, 11:20
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
Jag frågade honom om det var T. och han sa att han inte var säker på om det var henne eller "den föregående." Det han berättade för mig är att boken snart kommer ut som kommer att klargöra många saker och att alla låtarna till ULTRA kommer att publiceras under de kommande åren. Han var en person som sa att han var från vänskretsen (jag vet inte om det skulle vara sant eller inte). Jag kom ihåg att han också berättade för mig att det var de som läckte låtarna.
Nu blir man förbannad.... familjen måste stämma dom
Citera
2019-09-09, 11:30
Medlem
Citat:
Ja

Skicka gärna i PM om du har länken. Vill inte riskeras att den sprids vidare till fel händer
Citera
2019-09-09, 11:33
Medlem
SwedishHouses avatar
Visste ni att det är flere utländska personer som läser tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in