Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Komtantkortstelefon skulle förklara varför polisen inte hittar något om hon slängt den. Har som sagt väldigt svårt att tro att hon skulle ligga bakom. Hon hade ju planer på att gå tillbaka till universitetet. Sist vi träffades pratade vi om båtar. Fick inga mördarvibbar. Hon såg snygg och fräsch ut, hade färgat/tonat håret .
Måhända jag har en mer objektiv upplevelse av henne.
Dom gångerna jag träffat henne har hon nästan alltid varit övertygande bra iordning, men samtidigt har jag även erfarit henne som raka motsatsen också. En kameleont, som jag tidigare nämnt.
En våldsam/större aktion mot Henrik har iaf jag upplevt vara en fråga om
när, inte
om.
Hon bär definitivt på våldskapital, och hon är fullt kapabel - tro inget annat, även om det är svårt att ta in när man träffar henne på bra dagar.
Hon vet hur man beter sig runt ordningsmakten.
Händelsen som beskrivs i Expressen och som utspelade sig i slutet av 2017, den senast kända rubbningen i hennes liv, då hon stod misstänkt för misshandel och hemfridsbrott hos en polis, inbegriper faktiskt ytterligare en misstänkt misshandel.
Hon lyckades få ena offret att dra tillbaka sin anmälan, och i ärendet med misshandel/hemfridsbrott lades utredningen ner trots relativt god bevisning med uppvisade av skador/rättsintyg ihop med yttre vittnesmål.
Beakta att det var SU som hade denna utredning, och hon lyckades alltså få allt där att falla ihop som ett korthus.
Så hon kan bete sig, och hon har god förmåga att säkra upp sig själv gentemot omvärlden, det kan hon...