2019-09-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Anstiftan eller stämpling, ja.
Om jag inte minns fel så uttalade SD att "de har ingenting på mig". Minns dock ej varifrån uppgiften kommer. Kanske nån här vet? Uttalar man sig som SD i detta fall så är det i mina ögon misstänkt. Vem som är oskyldig säger så? Att säga "jag är oskyldig" är ett helt annat språkbruk som signalerar nåt annat till den som mottar budskapet.
Minns jag rätt är det Sh.Holmes som berättat det för tråden. Han gillar inte SD, men jag menar att han är trovärdig.
Citera
2019-09-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vem och Varför en person, här SD, väljer att öppet, berätta offentligt om sitt och en annans människas mest privata till en massa andra människor är för mig totalt obegripligt. Vem fåglarna gör det???

Vilka människor väljer dessutom att sitta och lyssna på sådant? Utan att resa sig upp och gå! Kan dom alla tänka sig att göra detsamma?

Det är så respektlöst mot den andra, ovetande partnern, att det är rent smaklöst vidrigt!

Hur f-n är dessa personer skapade egentligen som anser detta är ett Normalt Vuxet Beteende?

Jag är uppriktigt förundrad.
Oj, vad dramatisk man kan vara.
Vad, hur och när det sas och i vilket sammanhang är väl relativt viktigt innan du drar på stora trumman.

Det kan ju vara så att han förklarade sig efter mordet. La korten på bordet...?!
Citera
2019-09-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Håller med dig här och det är sådana vittnesmål och det SD skrivit som får mig att höja på ögonbrynen och undra vad mer en sådan person kan tänkas göra. Känns mycket gränslöst. EGT har väl också skrivit att de uppfattar SD som en nästan överdrivet ärlig person. (Eller? EGT)

Vad SD gör är att skryta om hur attraktiv och he-man han är i sänghalmen! För att stärka sin bristande självkänsla! Ett barnsligt beteende. Han söker uppmärksamhet, på mångas bekostnad. Försöker desperat fylla ett stort tomt hål inom sig själv.

Vad gör en sådan liten och osäker person när denne blir trängd i ett hörn?
Det är frågan?
Citera
2019-09-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Vad, hur och när det sas och i vilket sammanhang är väl relativt viktigt innan du drar på stora trumman.

Det kan ju vara så att han förklarade sig efter mordet. La korten på bordet...?!
Och du upplevde det han sa som trovärdigt?
Citera
2019-09-08, 15:16
Medlem
Citat:
Håller med dig här och det är sådana vittnesmål och det SD skrivit som får mig att höja på ögonbrynen och undra vad mer en sådan person kan tänkas göra. Känns mycket gränslöst. EGT har väl också skrivit att de uppfattar SD som en nästan överdrivet ärlig person. (Eller? EGT)
Ja, så uppfattas han av dom som cachat mycket med honom.
Ville man få en hint på en gömma där det står att CO vill inte att folk ger hintar till medcachare, så respekterade SD detta och gav inte hintar.
Citera
2019-09-08, 15:18
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Minns jag rätt är det Sh.Holmes som berättat det för tråden. Han gillar inte SD, men jag menar att han är trovärdig.
En tvekan anas?
Tyvärr för emotionellt vek för stå emot begäret att koka hönor av fjädrar.
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-09-08 kl. 15:22.
Citera
2019-09-08, 15:20
Medlem
Citat:
Och du upplevde det han sa som trovärdigt?
Både och. Vissa uppgifter ringde varningsklockor på, många andra var saker jag inte kunde bedöma eller lät logiska.
Med facit i handen kommer man nog tolka det annorlunda. Med tanke på där han sitter nu, så känns det som varningsklockorna hade lite rätt. Andra saker kan ju vara rent uppdiktat med, men känns fortfarande inte som uppdiktat (exempelvis att dom fortsatt träffats efter otrohetsavslöjandet).
Citera
2019-09-08, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Som du säkert känner till, så har det tidigare framkommit uppgifter inom tråden från vissa användare att Lena Wesström först skulle haft bestämt resan från och med den 15 Maj år 2018 och sedan skjutit upp denna av henne då tidigare bestämda resa och res-datum och på grund av henne's yngste son's bemärkelsedag fram till den 16 Maj år 2018. Nu frågar jag dig EGT ... anser du att detta stämmer och är korrekt, eller har du några invändningar att göra mot detta av mig skrivna ?

Du skrev:
Centralorten Aust Agder Fylke vars stad och huvudort Arendal och gällande Mega Event Cache på "Hove" och belägen lite, strax utanför Arendal. Bussar från Örebro bland annat klockan 01:05 så som 02:25. Bussresan beräknad approximativt 7 timmar finns också mellan 9 upp till 10 timmars restid vid tidig morgonavgång.
Frågan till trådens experter, när, och vilket datum skulle Lena Wesström haft rest ?
Lena Wesström sköt aldrig upp någon resa, som skulle ha avgått den 15 Maj år 2018.

Jag vet inte vilken avgång som fanns planerad, troligen en direktbuss på morgonen väl?
Citera
2019-09-08, 15:26
Medlem
Citat:

Vilka kort tror du han lade upp då?
Tror du han har samma kort i leken eller varierar det med medspelaren?

Det enda gemensamma kortet gissar jag är Offer-kortet.
Citera
2019-09-08, 15:32
Medlem
Citat:
Vilka kort tror du han lade upp då?
Tror du han har samma kort i leken eller varierar det med medspelaren?

Det enda gemensamma kortet gissar jag är Offer-kortet.
Tror att storleken på kortleken varierade beroende på vem han paratade med, men alltid samma kort. Om korten är målade i efterhand, är svårare att avgöra.
Citera
2019-09-08, 15:37
Medlem
Citat:
Du skrev:
Centralorten Aust Agder Fylke vars stad och huvudort Arendal och gällande Mega Event Cache på "Hove" och belägen lite, strax utanför Arendal. Bussar från Örebro bland annat klockan 01:05 så som 02:25. Bussresan beräknad approximativt 7 timmar finns också mellan 9 upp till 10 timmars restid vid tidig morgonavgång.
Frågan till trådens experter, när, och vilket datum skulle Lena Wesström haft rest ?
Lena Wesström sköt aldrig upp någon resa, som skulle ha avgått den 15 Maj år 2018.

Jag vet inte vilken avgång som fanns planerad, troligen en direktbuss på morgonen väl?

Det hyrdes en buss.

Ursprunglig avgångstid från LW 05.00 den 15/5
Ändrades till 05.00 från LW till den 16/5 i sista stund
pga önskemål från LW (födelsedagen)´
Därav fick vissa medresenärer "en ledig dag"
Citera
2019-09-08, 15:41
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Det hyrdes en buss.

Ursprunglig avgångstid från LW 05.00 den 15/5
Ändrades till 05.00 från LW till den 16/5 i sista stund
pga önskemål från LW (födelsedagen)´
Därav fick vissa medresenärer "en ledig dag"

Nu säger JM att resan var planerad till 15/5 trots allt, om jag förstått hen rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in