2019-09-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Hans pappa sa att det inte fanns någon bokstav (artikeln i NY Times)... Så fansen skulle inte fråga om innehållet eller vill att anteckningarna skulle vara offentliga?

Google translate kan vara lite knepig. Letter kan betyda bokstav och brev, så han sa att det inte fanns nåt brev.

Aftonbladet skrev om en mobilanteckning "Sprid glädje genom min musik, i budskapet. Och njut av framgången, men inte den materialistiska framgången”. Men det kan nog inte vara den anteckningen GD syftar på..
Citera
2019-09-07, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
@ martine_eriksson

OMFG one flew over the cuckoos nest! So fuckin creepy. Aja fattar SE gener hehe
Citera
2019-09-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
han e tappad på riktigt om ni visste va han gjort

Give som juicy stuff. Men inte om du avslöjar dig såklart
Citera
2019-09-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canada-Goose
Användaren @rebby.fox på Instagram sitter nu och spyr galla på Sean och skriver, likt GD skrev, att Sean sitter hemma i sin mammas källare.

Frågan är om @rebby.fox läser fb-tråden och postar insta-stories, eller om det är Sean som driver kontot och försöker "rädda sitt skinn"?

GD, vet du vem som har kontot eller vem som släpper låtarna? Ett ja eller nej räcker, om du inte vill berätta mer i nuläget.

Tror rebby.fox är ett konto som lagts upp för att förvirra. Slängs in lite skuld lite här o där, men mkt som går mot familjen . Betydligt mer än vad som syns i några andra forum eller media. Med tanke på hur vänner följts från det konto o första privatperson som lagts till är JV även innan Avicii, så förvånar det mig inte om det är SE som äger kontot rebby.fox.
Citera
2019-09-08, 00:14
Medlem
Ludde Vad sägs på rebby fox som inte sagts här? Ser inte då det är privat

Och kan vi undvika att sjunka för lågt i personliga påhopp (ME JV osv)? Känns lite onödigt.
Citera
2019-09-08, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myngel
Ludde Vad sägs på rebby fox som inte sagts här? Ser inte då det är privat

Och kan vi undvika att sjunka för lågt i personliga påhopp (ME JV osv)? Känns lite onödigt.

Släppen av filer tänkte jag iaf på när det är rebby.fox.

För min del finns inga personliga påhopp. Vill man vara offentlig o suga ur allt som har med Tim att göra för likes så känner jag fine då får du ta skiten. Särskilt efter allt som kommit fram av massa källor nu när det gått en tid. Påhopp kan inte vara personliga från mig iaf eftersomjag inte känner några av snubbarna personligen . Gillar du inte Flashback o idén så sök ngt annat forum o lägg tid på
Citera
2019-09-08, 00:22
Medlem
goaldigger, VEM är det som läcker all musik?
Citera
2019-09-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueensOfLeon
Google translate kan vara lite knepig. Letter kan betyda bokstav och brev, så han sa att det inte fanns nåt brev.

Aftonbladet skrev om en mobilanteckning "Sprid glädje genom min musik, i budskapet. Och njut av framgången, men inte den materialistiska framgången”. Men det kan nog inte vara den anteckningen GD syftar på..

Ja du har rätt. På engelska: "there is no letter" så familjen förnekar att Tim lämnade en anteckning. Jag vet inte om GD syftade på "Spread joy through my music..." Men mitt intryck var att anteckningarna GD nämns var annorlunda.
Citera
2019-09-08, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
han rökte på hemarbete dag o gick på piller pavics info stämmer

Antar att hemarbete =varje? Har ingen direkt koll på hur man blir på piller, men i många klipp man ser på Tim utanför scenen, så rör han sig försiktigt och sakta, precis som de flesta gör när de rökt gräs. Så uppenbart
Citera
2019-09-08, 00:28
Medlem
Canada Goose Tack för svar.

Ludde jag menar på kommentarer som cuckoos nest och hur någon glor med mun halvöppen o liknande.

Jag känner inte SE eller nån annan personligen som några av er verkar göra men ni beskriver honom som en mobbare och sen fäller ni själva typiska mobb-kommentarer. Det gör att ni själva tappar respekt.
Dela gärna fakta eller vad ni vet. Det uppskattas.
Citera
2019-09-08, 00:29
Medlem
Ett konto på instagram har som det verkar uppmärksammat Sean om den här tråden.
Får se vad som händer härnäst.
Citera
2019-09-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
Ett konto på instagram har som det verkar uppmärksammat Sean om den här tråden.
Får se vad som händer härnäst.

Vad menar du? Hur vet du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in