2019-09-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Snacka inte skit om Fakiren om du vill respektera Tims minne. Just han har jag hört är ett av familjens största stöd efter Tims död

Jag har endast fått väldigt positiv uppfattning om Salem al Fakir. Att han skulle ha varit en nära och genuin vän.
Citera
2019-09-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
hans pappa kontaktade honom

Vilken farsa kontakt vem? Fattar inte
Citera
2019-09-07, 23:08
Medlem
Citat:

Klas kontakta Sean antog jag?
Citera
2019-09-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotell
Bisarrt. Och ingen gör något åt saken? Bara ta ifrån honom access. Byt it lösen. S har inga rättigheter eller.

Han har tagit upp grejer som Tim själv lagt upp på sina sociale medier. Snacka respektlöst eller va
Citera
2019-09-07, 23:15
Medlem
Citat:
inte involverade d tar avstånd o försöker hedra sin son

Det hedrar familjen att inte öppet hata på entoraget. Det visar på bra föräldraskap och kärlek till sin son Tim och respekt även för hans dåliga val av vänner. Vad de tycker privat, det är en annan sak o det måste vi respektera.
Citera
2019-09-07, 23:16
Medlem
Var S i Oman nånting innan Tim gick bort? Hoppas att föräldrarna styr upp ordentligt och tar bort hans access till konton, är ju sjukt!
Citera
2019-09-07, 23:19
Medlem
Citat:
Har hört från de som gått i samma plugg (Gärdet) att det är ngt snett att SE är typ helt sjukt manipulativ o ond o helt utan normala saker som empati o sånt. Typ ljug o sanning e samma sak för honom
han ljuger om allt
Citera
2019-09-07, 23:20
Medlem
Citat:
Klas kontakta sean om pengar
Citera
2019-09-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rambo77
Var S i Oman nånting innan Tim gick bort? Hoppas att föräldrarna styr upp ordentligt och tar bort hans access till konton, är ju sjukt!
efter
Citera
2019-09-07, 23:21
Medlem
Citat:
du hade älskat honom envis bestämd stort hjärta kärleksfull generös
han hade bara fel folk runt sig som utnyttjade för egen vinning 2 av d e falska onutnyttjsr hans namn even ida

Jag har oxå hört att han var rädd att göra fel, rädd att såra och rädd att inte passa in. Men de sista åren började han mer få stolthet av att vara annorlunda o bejaka sitt inre o hitta styrkor?

Tim var en sådan om jag fattat rätt, som gick med på det mesta bara han fick lugn och ro själv. Han hatade bråk o sånt, ville bara pyssla med sitt. Lättutnyttjad o det värsta idag är snubbbar som fan är äldre än mig o typ 30 sitter o jagar likes med Avicii bilder årochmpnader efter hans död. Va fan skaffa er ett liv. Alla borde bara avfölja dom direkt
Citera
2019-09-07, 23:21
Medlem
Citat:
Kaffe var ju inte i U.S och L.A SE är en härmapa o tugga snacket som gjorde att Tim investerade miljoner. Skiten har gått back sen den starta o när Tim gick bort så fanns inge mer pengar in. Har hört att SE sålde sin lilla del när han inte fick cash av Avicii AB. För dyr livsstil o kunde inte klara sig enbart på social mode manager. När de pengarna tar slut så hittar han väl ngn annan o rida ner
just därför d tog in investerare
Citera
2019-09-07, 23:24
Medlem
Citat:
Hahahahaha å JV öppna sitt stängda instakonto idag efter att ha lagt upp en bild på Tim. Snacka leta likes . Fucking retards
han e tappad på riktigt om ni visste va han gjort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in