2019-09-07, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
manipulativ o brysch snacket
Sorry if you have answered this question already but is there any truth in Tim having a daughter? Also greatest respect for what you are doing. Take care 🙏
Citera
2019-09-07, 22:12
Medlem
Användaren @rebby.fox på Instagram sitter nu och spyr galla på Sean och skriver, likt GD skrev, att Sean sitter hemma i sin mammas källare.

Frågan är om @rebby.fox läser fb-tråden och postar insta-stories, eller om det är Sean som driver kontot och försöker "rädda sitt skinn"?

GD, vet du vem som har kontot eller vem som släpper låtarna? Ett ja eller nej räcker, om du inte vill berätta mer i nuläget.
Citera
2019-09-07, 22:17
Medlem
Den här med attityder är ju så stört.
Det sjukaste är ju att det är medvetet från dessa kråkor.
Sean som enbart skulle kunna le till en medmänniska om han visste att det kan ta han ett pinnhål högre upp på stegen till himlen.

Såg ni vargas o lagolas på Kristian Luuks senaste talkshow? Framträder med något utklätt John Lennon komplex. Allt för attityd. Fakiren måste vara den karln som bytt stilar flest gånger i sin musik karriär. Synd att en som inte kan sluta peta om sig själv för så stort utrymme på plattan Tim.
Såklart tveeggat kontra att musiken kommit ut och bakgrunden hur det artisterna framstått plattans betydelse, välgörenhet.
Citera
2019-09-07, 22:23
Medlem
Citat:
hans pappa kontaktade honom

SE? Men varför tar inte föräldrarna eller någon annan över lösenord, konton etc.?
Citera
2019-09-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Han kom med 2 andra snubbar. Hans ansiktsuttryck och attityd var som han var en maffiasnubbe. Hur ska jag förklara... han gick/stod med huvudet höjt hela tiden. Såg sur och förbannad ut hela kvällen. Tittade liksom ner på folk som snackade med honom. Trots att han är rätt kort. Hela hans utstrålning var, vet ni vem jag är? Jag kan inte riktigt förklara det. Dryg, sur..

Såg honom även på Sandros konsert på Fasching i Stockholm. Samma sak där. Kom in med världens tråkigaste attityd. Vet ni vem jag är stilen.. Inte ett leende..

Låter ju trevligt... han kanske har gått från "resting sad face" till "resting bitch face".
Citera
2019-09-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambitchous
Låter ju trevligt... han kanske har gått från "resting sad face" till "resting bitch face".

Hahahahaha!!
Citera
2019-09-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotell
Bisarrt. Och ingen gör något åt saken? Bara ta ifrån honom access. Byt it lösen. S har inga rättigheter eller.

Tänker på artikeln i SvD https://www.svd.se/om-unika-avicii-bilderna-vi-upplevde-varlden-ihop av Sean! Det är så man spyr🤮
Citera
2019-09-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saeki
Den här med attityder är ju så stört.
Det sjukaste är ju att det är medvetet från dessa kråkor.
Sean som enbart skulle kunna le till en medmänniska om han visste att det kan ta han ett pinnhål högre upp på stegen till himlen.

Såg ni vargas o lagolas på Kristian Luuks senaste talkshow? Framträder med något utklätt John Lennon komplex. Allt för attityd. Fakiren måste vara den karln som bytt stilar flest gånger i sin musik karriär. Synd att en som inte kan sluta peta om sig själv för så stort utrymme på plattan Tim.
Såklart tveeggat kontra att musiken kommit ut och bakgrunden hur det artisterna framstått plattans betydelse, välgörenhet.

Snacka inte skit om Fakiren om du vill respektera Tims minne. Just han har jag hört är ett av familjens största stöd efter Tims död
Citera
2019-09-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Ja, men Sean har ingen viktig befattning?
"Co-Founder" till Mode är ju lite svävande

Kaffe var ju inte i U.S och L.A SE är en härmapa o tugga snacket som gjorde att Tim investerade miljoner. Skiten har gått back sen den starta o när Tim gick bort så fanns inge mer pengar in. Har hört att SE sålde sin lilla del när han inte fick cash av Avicii AB. För dyr livsstil o kunde inte klara sig enbart på social mode manager. När de pengarna tar slut så hittar han väl ngn annan o rida ner
Citera
2019-09-07, 23:03
Medlem
Citat:
manipulativ o brysch snacket

Har hört från de som gått i samma plugg (Gärdet) att det är ngt snett att SE är typ helt sjukt manipulativ o ond o helt utan normala saker som empati o sånt. Typ ljug o sanning e samma sak för honom
Citera
2019-09-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
När lärde de känna varandra?

Tillhörde olika gäng i högstadiet, men när Tim blev känd då var de plötsligt barndomsvänner.
Citera
2019-09-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambitchous
SE? Men varför tar inte föräldrarna eller någon annan över lösenord, konton etc.?

Han kan ju ändå ha tillgång o se allt. Om jag var Klas skulle jag begära ut loggar, för o se om ngn varit inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in