Citat:
Ursprungligen postat av
Postino
Ge gärna några exempel på "stor skam" som Wallström ställt till med! Hoppa över Israelfrågan där hon kritiserat landet rasistiska politik gentemot palestinierna och anklagats för antisemitism vilket givetvis är nonsens.
"Will Swedish foreign minister Margot Wallström explain why the same Stockholm demonstrators who last week called for the murder of Jews, “the descendants of apes and pigs,” also cried out “Long live Margot Wallström”? They said she “has their back.” Is this who Wallström fights for? Will she disavow their support?"
https://unwatch.org/swedish-rally-calls-murder-jews-long-live-margot-wallstrom/
Ah just ja.. Sossar behöver inte ta ansvar för sin mordiska hatsvans.. Dumt av mig..
Jo för att Palestinafrågan är så enkel att du bara kan bortse från allt skit vissa äckliga Palestinier håller på med. Allt är ju bara elaka Israels fel - i sann socialistanda - så det får vi ju inte ta upp enligt dig..
Att hon lindade in sig i shariatält när hon besökte Iran för att det är en påtvingad sed där, och senare påstod att Iranier inte tar i hand när hon böjde sig för det Iranska islamistäcklet som kom hit och inte symboliskt sträckte fram sin hand var direkt pinsamt.