Härliga nyheter innan man tar helg!
Pricken över i:et skulle va om de släpper en undersökning som visar att SD stiger i opinionen efter dessa senaste veckor, vilket nog är garanterat och som några undersökningar redan visat.
Skål!
Edit: Tanken slog mig dock att detta är ett tecken på riktigt dystra tider framöver, om topppolitiker lämnar partiet för ”sina barns skull” tyder det på att skeppet håller på att sjunka och råttorna lämnar skeppet.