Citat:
Ursprungligen postat av
mirosa
Vet du vem personen var? Nej juste! Kan ha varit vilket jävla pundskaft som helst, helt otroligt att ni sväljer allting media säger. Det är inte många som begår ett mord för kaffepengar som 10 000 kr. är i sådana sammanhang. Sluta intala dig saker. Det kan absolut ha förekommit men de flesta kriminella med lite kött på benen betalar aldrig 10k om den vill röja någon.
Btw vad hade personen i reportaget för erfarenhet? 10 års erfarenhet är INGENTING, ponera jag börjar min bana vid 13 års ålder och när jag är 23 så är jag fortfarande en skitunge och knappt klättrat i hierarkin, där har du dina 10 års erfarenhet. Håll dig till saker du vet!
Han började inte sin kriminella bana för 10 når sedan, utan hade befunnit sig i grov organiserad brottslighet under den tiden. Han berätta detaljerat om saker som hänt, svarade på frågor osv. Mannen var antagligen mellan 35-45 år skulle jag gissa.
Sedan menade han inte att alla gör det för 10 000 kr, men han sa att det finns de som gör det för lite pengar. Och med tanke på hur jävla mycket det skjuts till höger och vänster idag så låter det inte osannolikt. Folk avrättar varandra bara för att någon kollat snett.