2019-09-06, 14:50
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Att de gått från göken till bostaden är fastlagt i rättegångshandlingar att göken frekventeras av gaypersoner är välkänt. Att ex-frun dykt upp är fastlagt att bekanten var klädd i skjorta och kallingar fastlagt HOL lämnade Karlsviksgatan gick till norr Mälarstrand då barnen var ensamma vitsordas i rättegångshandlingar HOL fick besök i bostaden han hänvisade då till Lgh på Karlsviksgatan vilket var HOL gammal bostad där bekanten bor där exfru uppehöll sig där hon blev avvisad och slutligen gripen förd till Södermalm slutligen dömd för våld mot tjänsteman
Men att dom nog GÖKAT där är inte fastlagt av handlingarna. Dom KAN ha spelat schack på kvällskvisten.
Men det borde inte ha gjort Karin så ilsk; att han har en schackkamrat...
Citera
2019-09-06, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Då tolkar du någorlunda rätt.
Nu krävs det ju iofs att en person även besitter en viss typ av benägenhet i grund och botten. Karin´s personlighet är väl som sådan att hon trampar på, ibland riktigt ordentligt.
Man blir inte domare i hovrätt om man lever ett problemfyllt liv där man åker in på polisförhör titt som tätt, har soc efter sig, eller plingar upp i olika myndigheters datorer emellanåt - Det säger sig självt nästan.
Primärt & generellt har stroke/hjärnblödning utvecklat ett ickefungerande konsekvenstänk och nån slags överfunktion i dom där dåliga sidorna.

Nu sticker hakan ut lite, men det går att ta Karin i försvar i viss mån.
Hon har även ett antal år tillbaka dokumenterat kraftiga & livshotande skärskador på sin kropp med upprättad mordförsöksutredning, där Henrik var en hårsmån från att plockas in som ansvarig på det, men ärendet föll på målsnöret. Inget mer hände här, allt rann ut i sanden.

Det som hänt idag, kommer för en framtid eka hårt i mångas korridorer inom rättsväsendet.

Förekommande vid skador i frontalloben osv. Läs t.ex om Phineas Gage.
Citera
2019-09-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antitesify
Det tror jag aldrig att de sa. Är du säker på att du inte minns fel? Det var länge sen nu men jag minns det mer som att de sa att det var kritiskt och hon opererades.
Stabilt låter lovande, hoppas han klarar sig.
Vad gäller Anna Lindh sa de inte bara ""allvarligt men stabilt". De sa t.o.m på morgonnyheterna att läget hade "stabiliserats". I själva verket var hon död sen flera timmar tillbaka, närmare bestämt sen kl 05.29. Men då var inte jag uppe. När jag väl vaknat och satte på morgon-tv den dagen (vid 7-tiden) fick jag höra "stabiliserats". Bra tänkte jag, och släppte det hela. Ytterligare ett par timmar senare blev det offentligt att hon var död, varpå det blev stört omöjligt att surfa in på svenska nyhetssajter.
Citera
2019-09-06, 14:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wc20
Förekommande vid skador i frontalloben osv. Läs t.ex om Phineas Gage.
Även Christer Pettersson hade denna typ av skada, efter en olycka i ungdomen.
Citera
2019-09-06, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshallnongrata
Jag har tyvärr inga uppgifter som jag kan referera till. Min svärmor bekräftade dock det i telefon, då hon vet vilka de två är.
Kvinnan blev gripen i närheten av brottsplatsen. Men det var en man i grå, blodig, tröja som sprang från platsen. Så jag tror hellre på det än på din svärmor Även om hon "vet vilka de två är". Däremot är jag övertygad om att ligger bakom skjutningen - men att hon betalat någon för att göra smutshantverket.
Citera
2019-09-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Sluta prata om sånt ni inte vet något om.

Kolla killen som blev skjuten på pizzerian i Rinkeby, det var en 17-åring som inte fick mer än 5-10k. Du tror på fullaste allvar att dom betalar, dom kidsen 100k för det? Dom blir utnyttjade för sånt.
Citera
2019-09-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Kvinnan mår inte bra och kommer häktas på sannorlika skäl.

Spännande att veta det innan det inte ens finns en häktningsframställan, än mindre ett beslut...
Citera
2019-09-06, 14:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
De har väl lite lagom svängda tagit sig per bil till platsen, exfrun och hennes lover? Skulle inte förvåna mig om det är Henrik som äger SUV:en, hon verkar inte riktigt tolerera separationen...
Citera
2019-09-06, 15:01
Medlem
adddicts avatar
Bor i närheten. Hörde ingen smäll men såg nyss 5 yttre befäl-bilar parkerade utanför polisen och säkert ett 20-25 tal vanliga radiobilar snurra omkring mellan polishuset och fridhemsplan. Även svarta skåpbilar med civilklädda poliser syntes till. Ska traska bort till området nu och kika lite.
Citera
2019-09-06, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dGittB1977
Spännande att veta det innan det inte ens finns en häktningsframställan, än mindre ett beslut...

Dom kommer ta henne för stämpling
Citera
2019-09-06, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skumsnubbe
Kolla killen som blev skjuten på pizzerian i Rinkeby, det var en 17-åring som inte fick mer än 5-10k. Du tror på fullaste allvar att dom betalar, dom kidsen 100k för det? Dom blir utnyttjade för sånt.

Det mordet hade ingenting att göra med betalning utan om en initiering.

Brösta en 3a för att bli en hundragubbe.

Jag vet personligen folk som mottagit betalning på 100-200k för avlivning.

Edit: Om du vill ha mer info om detta så kan du läsa om skjutningen i Guldheden, den kostade anstiftaren 100k.
Citera
2019-09-06, 15:03
Medlem
Smegmas avatar
Om nu detta psykbryt till kvinna skulle ha lejt en torped så ska det väl för fan inte vara så svårt att hitta denne. Svenska polisen får ju för fan inte skämma ut sig igen, speciellt inte när det är en homosexuell borgarbracka som blivit pangad I NÄRHETEN av societetens vänstervurmande kretsar.

Man löser detta genom enkel undersökning. Telefonlistor, kontoutdrag och umgängeskrets. Det är ju ingen raketforskare som blivit inplockad direkt.

Det ska bli roligt att se vad det är för ett jävla stolpskott till torped hon har lejt. Ja, jisses vilken dramakomik på hög nivå. Och sedan svenska Kling och Klang på det.
Senast redigerad av Smegma 2019-09-06 kl. 15:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in