Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Det er slik jeg tenker det kan tolkes også.
Politiet snakker fortsatt om bortføring fra hjemmet. Jeg mener at en torpedo el kan ha overfalt, bortført og drept AEH på et oppdrag for noen. Lagt igjen brev osv.. Da er dette et drap forsøkt fingert som kidnapping.
Jeg har ingen agenda på dette, slik Kornblomst påstår.
Det er også mulig at AEH er drept i hjemmet og at man i etterkant forsøker å få det til å se ut som en kidnapping ved å fjerne spor fra drapshandlingen og plante falske spor fra overfallsperson.
Begge deler er mulige scenarier basert på den minimale informasjonen vi besitter i dag.
Dette blir flisespikkeri for meg, men jeg skjønner at noen er veldig opptatt av at man skal benytte riktige uttrykk og termer.
Vi er altså enige. Det avhenger av den hersens samtalen 09:14
Politiet har dog uttalt at de mener det har skjedd 31.10.18, og det gjør at jeg heller mot innleid hjelp.
Som nå kan ha blitt betalt via den elektroniske plattformen.
Men jeg skjønner ikke hvilke kriminelle som har gått med på en plan som innebærer så mye risiko i ettertid. Et slikt bakteppe vil jo øke intensiviteten på etterforskningen. Og ikke bare litt.
De må virkelig ha klokketro på planleggingen som er gjort, og at kontoene ikke kan spores.
Hvem tror vi får en siktelse i høst?