2019-09-06, 10:43
Medlem
HA sörjer T*omas Rassmundse&n i Bromma
Va ett jäkla stor mc-gäng igår från alla möjliga delar i Europa, tänkte om nån av dessa jobbat xtra imorse.
Citera
2019-09-06, 10:44
Medlem
Domen mot hans fd verkar ju tyda på relationsdrama.Men vem har en kompis som bär pistol och vill "hjälpa till"?
Citera
Medlem
trötts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ja man undrar ju vad det är för ärtpistol de använt! Var det kanske en effektiv ljuddämpare på pistolen? Det kan sänka hastigheten på kulan avsevärt!

Nej, en ljuddämpare sänker inte hastigheten på kulan, däremot kan man använda subsonisk (klenare laddad) ammunition för att minska ljudet ytterligare. Men dämparen i sig minskar inte utgångshastigheten på kulan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikha92
Thomas Bodström bor på norr mälarstrand om jag minns rätt
Kollade upp det han bor på norr mälarstrand 56.
Och känd advokat och skjuten i en port.jag vill inte tro på detta men tror fan jag har rätt

Jag skulle bli väldigt förvånad om det var Bodström. Han är helyllesosse och politiker. Tror inte han är inblandad i knarksmuggling / pengatvätt och dylikt.
Citera
2019-09-06, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockistjorven
J**an Eriks**n bor där

En Advokat som inte är specillt omtyckt av sina klienter som han ”råkat” sätta på långa straff inte bara en gång. Så är det han är jag inte minsta förvånad...
Citera
Medlem
Senast för ett par dagar sedan satt jag och filosoferade över hur orättssäkert samhället har blivit. Det finns nog en hel del "orättvist behandlade" rapefugees och övriga kaosblattar som inte drar sig för att hota eller ha ihjäl beslutsfattande makthavare.

Kan detta vara ett sådant fall?
Citera
Medlem
Citat:
J**an Eriks**n

https://www.ratsit.se/19640429-Johan_Wilgot_Eriksson_Stockholm/XHgagw-Iq3s4FsQ8ZmFb088S1zwUgZagxN1vnZWEoN0#registreradeP ersoner

Lägg av! Den här personen bor på adressen där polis och ambulans befinner sig, dvs Polhemsgatan. Det är alltså den advokat som ASAP Rocky hade, vilket nämnts en mängd gånger i tråden redan. Punkt slut!

https://www.ratsit.se/19680206-Nils_Henrik_Olsson_Lilja_Stockholm/hGviugTZUd930MCUY0jnO0YR6KmN0Im8yhPl_icehVk
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Kul att skjutningarna nu sker i närheten av där Reinfeldt och Schyffert bor, Sverige har aldrig varit säkrare

Håller med, som jag nu hört länge så måste tyvärr någon känd person alterativt någon närstånde till våra folkvalda drabbas av detta hemska våld för att Sverige ska vakna och rensa ut dessa gangsters
Citera
Medlem
Polisen söker medelålders man i grå tröja efter skjutningen av advokat

Dessutom finns uppgifter om en ”skum man” som setts stryka omkring i området redan i går kväll.

Han ska enligt vittnet vara i 35–40-årsåldern och ha haft på sig en grå tröja. Vittnen har beskrivit hur tröjan var blodig och hur mannen hade den delvis uppdragen över ansiktet när han lämnade platsen.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Nu är polisen modiga.

Citat:
Han ska enligt vittnet vara i 35–40-årsåldern och ha haft på sig en grå tröja. Vittnen har beskrivit hur tröjan var blodig och hur mannen hade den delvis uppdragen över ansiktet när han lämnade platsen.

Tror man kan beskriva honom mer med språk mm. Men men.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Som det ser ut nu så är det mest troligt att K*rin Lilj* ligger bakom skjutningen och att hon hade med sig en mansperson som bar gråa kläder och borde vara den dåliga skytten.
Varför skulle hon inte kunna skjutit själv?
Citera
2019-09-06, 10:46
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
J**an Eriks**n

https://www.ratsit.se/19640429-Johan_Wilgot_Eriksson_Stockholm/XHgagw-Iq3s4FsQ8ZmFb088S1zwUgZagxN1vnZWEoN0#registreradeP ersoner

Fel adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in