2019-09-05, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
De hade såna korgar hemma hos pappa när hon var liten.
Nostalgi som ger en lite skön hemkänsla när man kliver in genom dörren, helt enkelt.

Sa hon det eller vadå?
Citera
2019-09-05, 16:53
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Bianca Ingrosso verkar tillhöra dom som representerar allt som är dåligt i Sverige för tillfället. Inskränkt, lever i en (kändisbubbla), har noll koll på vad som händer ute samhället, besatt av i-landsproblem, influencer, attentionwhore etc.

ja o det värsta idag är att dagens ungdomar ser upp till såna här o tror livet är så .. hon har ju uppenbarligen inte jobbat o slitit röven av sig på ett jobb en vanlig dag utan bara glidit som en räkmacka tack vare hennes jävla morsa som är populär i tv o media..

hon har väl legat o sugit av halva stureplan vid det här laget.
Citera
2019-09-05, 16:55
Medlem
Pernilla skulle nog kunna anmäla Bianca med tanke på att hon utpressar sin morsa på 5 miljoner.
Citera
2019-09-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaboya
Har säkra källor på att bianca låg med Mwuana under Lollapalooza. Det är anledningen att det är slut och hon gått under jorden.
Dem avföljde varandra med bara någon dag efter lollapalooza så de gjorde slut i samband med lollapalooza det kan man se på deras Instagram, det varr också då hon försvann. Fan vad dum i huvudet hon är om det är sant. Ärligt blir typ arg på henne. Fast jag inte känner henne. Har träffat henne några gånger för längesen.
Citera
2019-09-05, 17:48
Medlem
Josefine Caarle la upp en vlogg från lollapalooza där en rejält full Bianca figurerar i. Så det är inte omöjligt att det hände då när hon var så väldigt full.
Citera
2019-09-05, 21:19
Medlem
Usch, tidelag ju!
Citera
2019-09-05, 22:05
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Indirekt smart så det är sådant som gör henne "charmig" och lockar tittare.
Ja, missförstå mig inte. Hon är duktig på det hon gör, inget snack om saken. Sen kan jag inte tycka det är annat än sorgligt att man kan tjäna så sjukt med pengar på... ingenting.
Jag fattar att jag är för gammal för att begripa vad som gör henne intressant men jag är ju inte heller hennes målgrupp.
Citera
2019-09-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ja, missförstå mig inte. Hon är duktig på det hon gör, inget snack om saken. Sen kan jag inte tycka det är annat än sorgligt att man kan tjäna så sjukt med pengar på... ingenting.
Jag fattar att jag är för gammal för att begripa vad som gör henne intressant men jag är ju inte heller hennes målgrupp.

Det har väl alltid varit så? Hur "smart" var ex Marilyn Monroe?

Det är väl inte så att det är Bianca som styr sitt "varumärke" utan det är väl personer i hennes närhet som passar på att tjäna pengar via henne.

Tänk om det är så sorligt att hon inte har en enda riktig vän, utan enbart omges av personer som vill surfa på hennes kändisskap. Hennes assistent ska ju tydligen sluta nu lagom när hennes "karriär" börjar ta fart.
Citera
2019-09-06, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det har väl alltid varit så? Hur "smart" var ex Marilyn Monroe?

Det är väl inte så att det är Bianca som styr sitt "varumärke" utan det är väl personer i hennes närhet som passar på att tjäna pengar via henne.

Tänk om det är så sorligt att hon inte har en enda riktig vän, utan enbart omges av personer som vill surfa på hennes kändisskap. Hennes assistent ska ju tydligen sluta nu lagom när hennes "karriär" börjar ta fart.

Nej, hon ska inte sluta, Bianca ska bara ha en till assistent
Citera
2019-09-06, 10:26
Medlem
mjukmjukares avatar
BI är en fullständigt världsfrånvänd bortskämd unge. En hemsk förebild för unga tjejer.

Läste idag att hon
1. Spyr galla i familjens dokusåpa över sin mor.
En dokusåpa som har gett henne ekonomiska muskler och där hon fritt väljer vad hon vill säga och lyfta fram.
2. Går ut och offentligt ”förbjuder” sina följare att kommentera vad som sägs i detta avsnitt av dokusåpan. Dvs hon tar inte ansvar för vad hon själv gör och säger utan läxar på förhand upp alla presumtiva kommentarer som kan komma att uppstå.
Men även här håvar hon in degen rätt friskt och jag kan bara konstatera....

Hon är inte i paritet när det gäller inkomst i förhållande till vad den unga vuxna bortskämda flickan de facto producerar.
Oj, vad insikt om liv, samhälle och den stora bilden BI skulle behöva.

Citera
2019-09-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Nej, hon ska inte sluta, Bianca ska bara ha en till assistent

Men troligtvis inte va, varför skulle Bianca behöva TVÅ assistenter? Så jävla mycket har hon inte att göra.
Citera
2019-09-06, 13:28
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Bianca Ingrosso verkar tillhöra dom som representerar allt som är dåligt i Sverige för tillfället. Inskränkt, lever i en (kändisbubbla), har noll koll på vad som händer ute samhället, besatt av i-landsproblem, influencer, attentionwhore etc.

Ja! Så glad att mina jämnåriga barn har vett att vilja stå utanför sociala medier. Bianca är ute på hal is
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in