2008-03-01, 16:37
Medlem
Vart kan jag få tag på Pagoclon/Pagoclone? Är det någon som vet?

lite info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pagoclone

Mer info:
Det har gjorts studier med Pagoclone på folk som stammar och väldigt många av dom som tar det får extremt minskad stammning!
2008-03-01, 16:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Shoppar diskuteras inte längre./låst
2008-03-01, 18:03
Medlem
umpfs avatar
sök på google, skriv bara "buy pagoclone" så bör det dyka upp internet apotek som säljer det och lite annat smask kanske
2014-03-08, 17:21
Bannlyst
Det känns ju lite sådär att ge en flumvänlig gaba-drog till ungdomar som förmodligen redan är utsatta för mobbing pga sitt handikapp med flowet. Lite som att bädda för missbruk.

Men till det viktiga, var får man tag i den?

Citat:
David Nutt from the University of Bristol has suggested pagoclone as a possible base from which to make a better social drug, as it produces the positive effects of alcohol, such as relaxation and sociability, but without also causing the negative effects like aggression, amnesia, nausea, loss of coordination and liver damage.
2014-04-26, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av umpf
sök på google, skriv bara "buy pagoclone" så bör det dyka upp internet apotek som säljer det och lite annat smask kanske

Sökte men har mest hittat kemigrossister och vendors som känns väldigt suspekta. Det är väl det här man har rc-shoppar till, för att de ska chansa och om det går bra göra vinst på oss som inte vill ta risker.

Verkar ju ännu testas i studier mot stamning och har inte lanserats som läkemedel än, någon som läst mer om det och vet hur det går?

Låter som ett utmärkt smörjningsmedel för sociala situationer istället för alkohol.
2014-11-02, 23:17
Medlem
NerUpps avatar
Det verkar ju intressant, någon som testat den?
2016-06-26, 13:46
Bannlyst
Hej

Jag har beställt 100st och 100mg så lägger upp bild på det samt hur den verkar och om
Den funkar att trappa ut benzo på.
La samtidigt en order på 250mg Zopiklon för pallar inte benzo mer och har slutat med zoppisar rakt av 3-4 gånger. Mår skit en vecka. Inte som benzo i 6-12mån. Så sinnes sjukt.
2016-07-01, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Hej

Jag har beställt 100st och 100mg så lägger upp bild på det samt hur den verkar och om
Den funkar att trappa ut benzo på.
La samtidigt en order på 250mg Zopiklon för pallar inte benzo mer och har slutat med zoppisar rakt av 3-4 gånger. Mår skit en vecka. Inte som benzo i 6-12mån. Så sinnes sjukt.

Jag vet inte hur många ggr du beställt både det ena och det andra och ska lägga upp bild, men har aldrig sett dig uppdatera med en bild.

OnT; det verkar vara ett intressant läkemedel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in