Läste nyss på nyheter24 lol, som skriver att de är dokusåpadeltagaren som är frispråkig och där stämmer ju paow in. Som dessutom haft de lite tufft senaste tiden. Men nyheter24 va knappast först på bollen så antar att skribenten haft dålig läsförståelse och blandat ihop uppgifterna från aftonbladet.....
Vad är Paow för ett jävla namn, och var har denne fläkt ut sig någonstans som gör att en del verkar känna till vederbörande?
Var en av de större bloggorskorna när de var populärt och nytt! Paow är då smeknamn på paulina som hon heter. Har varit med i PH och lite intervjuprogram på dålig sändningstid. Idag skulle man nog kalla henne för influencer. Tjänar fortfarande bra på bloggen och instagram samt div samarbeten!
Var en av de större bloggorskorna när de var populärt och nytt! Paow är då smeknamn på paulina som hon heter. Har varit med i PH och lite intervjuprogram på dålig sändningstid. Idag skulle man nog kalla henne för influencer. Tjänar fortfarande bra på bloggen och instagram samt div samarbeten!
Jaha, ok. Jag tittar inte på tv, så är lite vilse, men det lät ju tämligen ointressant. Och räknas den där Samir på riktigt som en stor artist i Sverige?
Jaha, ok. Jag tittar inte på tv, så är lite vilse, men det lät ju tämligen ointressant. Och räknas den där Samir på riktigt som en stor artist i Sverige?
Absolut inte. Är inte han någon fd Idolmedlem som inte är särskilt välkänd? Någon stor artist räknas han inte som i alla fall. De brukar ju överdriva i Expressens artiklar med detta verkar ju vara någon välkänd "Så mycket bättre" gubbe.
Senast redigerad av Ajara 2019-09-05 kl. 22:03.
vet inte, jag skulle nog säga han är ganska stor bland yngre barn och tonåringar typ. Varit med i melodifestivalen. 600k följare på instagra jämfört med tex carola som enligt mig är en av sveriges större artister som har 132. MEN samtidigt två olika fangrupper varav den ena är mer digital.