2019-09-05, 19:03
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annasvensson32
Invandringen berikar: Henrik Jönsson gråtande tvingas lämna den arabiska staden Malmö!!

https://www.youtube.com/watch?v=rWnccRSoKLA

Är ni nöjda nu?

Jag har aldrig varit nöjd och därför röstat emot massinvasionen från Mellanöstern-Afrika. Men vi måste bli fler innan förändringar sker i rätt riktning. Välkommen idag.

Citat:
MALMÖ och SAMHÄLLSKONTRAKTET: Vad händer när förtroendet faller?!

Anarki, folk tar till vapen för att försvarar sig när staten inte klarar av sin viktigaste uppgift, att försvara medborgarna mot alla dessa utomeuropeiska män. Många vet ju numera att MENA-män har de korrupta politikerna släppt in i Svea rike på begäran från globala lobbygrupper (Rotchild, Soros, Rockerfellar...de är väl förgrundsfigurerna här).
Sverige är en guldgruva, här plundrar blattarna precis allt. Blattarna skiter i Sverige innan de ens kom hit, annars hade de ju inte kommit hit eftersom de visste mycket väl att de inte var välkommen (via mobilen från alla deras kusiner och bruscher som de kacklar med varendaste dag, timme ut och timme in, värre än skäggiga korpliknande kärringar).

Citat:
Vill du att hela Sverige ska bli som Malmö?

Så klart inte, Malmö får Dante Alighieri's inferno (helvete) att likna en änglagård, så illa är det nog. Malmö är fett-rökt pga. av alla dessa fula dumma blattar. Se på deras länder, och folk som röstade för det här förväntade sig något annat bara för att blattarna korsade några säkra länder i Europa..haha... nej nej nej.
Senast redigerad av MAX-HIM 2019-09-05 kl. 19:07.
2019-09-05, 19:11
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Viken beta. Vilken vuxen man sitter och gråter och än värre, spelar in sig själv och laddar upp på nätet när han gråter? Och vad är det för gay-arab som dyker upp i videon helt plötsligt?

Riktigt abnormala människor.

Och ja, en invandrarbrud som skaffat barn med en yrkeskriminell blev skjuten i huvudet. Vad förväntar folk sig? Blattar är som blattar är. Är hon något speciellt bara för att hon är kvinna och har barn? Hon umgicks och skaffade barn med en välkänd kriminell som gör livet surt för hela svenska folket. Ska vi tycka synd om henne bara för att hon är en mamma?

Pajasfasoner.
Senast redigerad av Dwight.Schrute 2019-09-05 kl. 19:14.
2019-09-05, 19:26
Medlem
Texas förvandlas till Mexico och Malmö till Mellanöstern. Vita får skulden när allt faller samman.
2019-09-05, 19:29
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Henrik Jönsson har åter fått till en mycket tänkvärd liten videosnutt. Nu väntar vi med spänning o ser vart i världen han väljer att slå sig ner o jobba ifrån.

Han är inte ensam.

Jag är också intresserad av att se vart han vänder sig då jag också är ute efter att migrera vidare och ta miljonerna härifrån, värdelöst land att arbeta och betala höga skattesummor när allt bara kastas bort på kriminella dregg och skitfolk som inte vill bygga bra miljöer runtomrking sig utan endast roffa åt sig av dem som gör gott.
2019-09-05, 19:30
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Viken beta. Vilken vuxen man sitter och gråter och än värre, spelar in sig själv och laddar upp på nätet när han gråter? Och vad är det för gay-arab som dyker upp i videon helt plötsligt?

Riktigt abnormala människor.

Och ja, en invandrarbrud som skaffat barn med en yrkeskriminell blev skjuten i huvudet. Vad förväntar folk sig? Blattar är som blattar är. Är hon något speciellt bara för att hon är kvinna och har barn? Hon umgicks och skaffade barn med en välkänd kriminell som gör livet surt för hela svenska folket. Ska vi tycka synd om henne bara för att hon är en mamma?

Pajasfasoner.

Vad ska han göra då? Vore det alpha att ta ett vapen och gå ut och skjuta random araber i malmö? Han gör sitt jobb väl, många blir informerade om läget och det är väll det bästa han kan göra.
2019-09-05, 19:31
Medlem
När jag skall till jobbet i Malmö åkandes från kranskommunen, dagligen ser man dessa svartmuskiga figurer stå rökandes i varje gathörn.
Ska dessa människor inte till skola eller arbete?
Hur fan har man tillåtit detta samhällsproblem slå rot i Sverige?
2019-09-05, 19:43
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinguinen
När jag skall till jobbet i Malmö åkandes från kranskommunen, dagligen ser man dessa svartmuskiga figurer stå rökandes i varje gathörn.
Ska dessa människor inte till skola eller arbete?
Hur fan har man tillåtit detta samhällsproblem slå rot i Sverige?

Av samma anledning svenskarna tillåtit socialdemokratin slå rot i Sverige. Problemen hör ihop.
2019-09-05, 19:46
Medlem
Haha det gjorde mig riktigt glad att se den där golfbollsätande idioten gråta. Gå och tigg framför kameran som en rumän i en annan stad istället då din lilla svennefjant.
2019-09-05, 19:51
Medlem
O.Staafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Sverige kommer att bli som Libanon,landet som var kristet,mellanösterns pärla,tog in muslimer,och sedan dess är hela landet i trasor..det kommer att bli likadant här..tur att jag hinner dö,innan halshuggningar/hängningar och steningar är vardagsnöjet i detta land..hallelulja vad bra politiker vi har,och har haft..
Vi får ta hit kristna negrer och araber. Då kommer det inte bli några problem alls.

Tror du seriöst att religion är orsaken?
2019-09-05, 19:54
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
Vad ska han göra då? Vore det alpha att ta ett vapen och gå ut och skjuta random araber i malmö? Han gör sitt jobb väl, många blir informerade om läget och det är väll det bästa han kan göra.

Han gör det med tittarstöd.
Regeringen tycker det är så jobbigt med alla dessa små högerkanaler att de i demokratins namn nu pytsar ut 150 miljoner till döende mediahus som stödjjer regimen .
2019-09-05, 20:08
Bannlyst
Jag tänker mej Sosse pampen för Malmö liknar Gollum ifrån Saga om Ringen, men istället för "för min" så säger pampen "mångkultur" och hur härlig bajset berikar Malmö.

Citat:
Ursprungligen postat av Annasvensson32
Invandringen berikar: Henrik Jönsson gråtande tvingas lämna den arabiska staden Malmö!!

https://www.youtube.com/watch?v=rWnccRSoKLA

Är ni nöjda nu?

MALMÖ och SAMHÄLLSKONTRAKTET: Vad händer när förtroendet faller?!

https://www.youtube.com/watch?v=ClQrzbUgCgs

Vill du att hela Sverige ska bli som Malmö?
2019-09-05, 20:11
Bannlyst
Malmö är helvete på jorden, enda gången man åker genom Malmö är att när man skall till Köpenhamn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in