2019-05-11, 23:21
Medlem
Energiknippes avatar
Niko ser riktigt bra ut
Citera
2019-05-12, 00:36
Medlem
Mx_1337s avatar
Inte någon väntad gameplan eller genomförande av matchen från en veteran som Bielkheden. Sent byte av motstånd visserligen. Trist att bryta en 9-fighters win streak mot ett på pappret så dåligt motstånd bara.

Kul med Nico Musoke, skapligt namn att slå i Dylan Andrews. Att Simon Sköld skulle torska mot Diego Nunes kändes klart sen innan, inte närheten av samma nivå.
Bra att Kianzad vann. Känn som om det var oerhört länge sen hon satte ett avslut dock.

Kul att Sadibou Sy vann i PFL för några dagar sen med!
Citera
2019-05-12, 04:03
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Inte någon väntad gameplan eller genomförande av matchen från en veteran som Bielkheden. Sent byte av motstånd visserligen. Trist att bryta en 9-fighters win streak mot ett på pappret så dåligt motstånd bara.

Kul med Nico Musoke, skapligt namn att slå i Dylan Andrews. Att Simon Sköld skulle torska mot Diego Nunes kändes klart sen innan, inte närheten av samma nivå.
Bra att Kianzad vann. Känn som om det var oerhört länge sen hon satte ett avslut dock.

Kul att Sadibou Sy vann i PFL för några dagar sen med!

Ja det finns verkligen nivåer i mma och Diego Nunes är superettan på sin höjd. Simon Sköld är div 3.
Citera
2019-05-13, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Superior idag, någon som är där?

Roos såg tung ut. Fantastiska leg kicks.
Pannie blev klippt från UFC och tja, såg man henne idag förstår man varför. Har aldrig förstått hennes storhet även om jag håller på svenska fighters. Hon är tuff men sällan dominant. Idag blev det domslutsvinst mot en motståndare som jag misstänker att merparten av UFC roostern hade avfärdat relativt enkelt.

Pannies attityd är väldigt osvenskt
Citera
2019-05-13, 16:38
Medlem
Hanyas avatar
Är det bara jag som tycker att både niko och bielkan är fruktansvärt tråkiga att kolla på? Och att dom ens tror att dom har nått i ufc att göra är ju skrattretande.. aldrig sett nått i dom två herrarna.

Sköld fick däng som väntat, nästan så man blev orolig att det skulle sluta illa för hans del när man fick reda på match-upen. Nån som har koll på hur pass noga SC dopingtestar sina tävlande? Diego såg allt annat än naturlig ut i kroppen samt brasse..😁

Den enda som visade talang och kändes lovande från galan var Roos.
Citera
2019-05-14, 20:48
Medlem
Jag har inte sett Joakim Engberg med Overeem på ett tag. Tränar de fortfarande tillsammans?
Citera
2019-05-14, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei
Jag har inte sett Joakim Engberg med Overeem på ett tag. Tränar de fortfarande tillsammans?

Nej

Overeem var nyligen i Norge

Tror på riktigt att Frontline academy kan börja gå om Allstars på sikt om Jack Hermansson börjar klättra
Citera
2019-05-16, 22:07
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Pannies attityd är väldigt osvenskt

Attityden har jag inget emot. Det är mer hur hon genomför matchen. Känns inte superfarlig varken på marken eller stående. Väldig allround men ingen stjärna någonstans.
Citera
2019-05-16, 22:08
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanya
Är det bara jag som tycker att både niko och bielkan är fruktansvärt tråkiga att kolla på? Och att dom ens tror att dom har nått i ufc att göra är ju skrattretande.. aldrig sett nått i dom två herrarna.

Sköld fick däng som väntat, nästan så man blev orolig att det skulle sluta illa för hans del när man fick reda på match-upen. Nån som har koll på hur pass noga SC dopingtestar sina tävlande? Diego såg allt annat än naturlig ut i kroppen samt brasse..😁

Den enda som visade talang och kändes lovande från galan var Roos.

Nikos match var kul, men han saknar ju KO-power
Citera
2019-05-19, 08:28
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei

Träffade på de både i slutet av förra året. Vet inte hur deras relation ser ut men Engberg kör på som vanligt och tränar en massa fighters.
Citera
2019-09-04, 21:06
Avslutad
Kommande galor i höst är följande

Nerike mma den 26 e september i Örebro där Malin Hermansson verkar ha main event

Excellence fighting championship i Linköping, inget huvudkort är spikat och tror att det är den galan som inte har något att komma med

Ak fighting championship där Alexander Gustafsson har ett samarbete med och nyligen har de gått ut med att proper 12 kommer att gå in som sponsor. Vet inte om det är stort för svensk mma att ett alkoholprodukt sponsrar en idrott

Superior Challenge i december där det ryktas om att Reza Madadi skall göra en comeback

Känns roligt att fler galor sker i Sverige med fokus på proffsmatcher och att allt hänger inte numera på Superior Challenge som endast lever på sitt avtal med Viaplay
Citera
2019-09-05, 18:41
Medlem
såg nu att oliver enkmap har en match i bellator som main nu i italien i oktober. dog allt intresse där efter förlusterna i ufc?

kul att proper 12 går in tror det behövs investerare som lyfter upp den svenska mma scenen lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in