Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Takk for det

Må ikke gi opp vettu! Og nye folk til tråden kan bidra veldig positivt.
Jeg har også tatt bildet til Photoshop, men kan ikke konkludere sikkert med blod. Har grunn til å anta at det er terracottafliser (rødbrune) under fotsporet, uten at jeg har kildehenvisning. Derfor er jeg usikker på om det rødbrune er blod eller selve flisene. Er det noen fotokyndige her som kan analysere bildet nærmere?
Basert på politiets uttalelser om at de tror det står GM bak med betydelig voldskapasitet, så finner jeg det likevel ikke usannsynlig. Jeg tror personlig at det har vært funn av blod eller kroppsvæsker som tegn på et voldelig overfall, og da er det heller ikke usannsynlig at noen har tråkket i dette. Fotsporet er også såpass definert og komplett at man skulle tro det var et væskeavtrykk.
Det var sludd og regn natt til 31.10. Hvis sporene er avsatt i sand og søle, kan det være at GM kom utenfra. Hvis det derimot IKKE har spor av sand, søle mm, men bare blod, vil GM kun ha vært inne hele tiden.
Tror politiet har kontroll på dette, og tror ikke et øyeblikk på at de har gått ut med dette for å finne ut hvem som har betalt kontant...
Dette er for å stresse GM, som er den eneste som kjenner hvor skoen trykker.