2019-09-05, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresktomte
Well till mitt försvar så har hyllningskonserten tagits upp tidigare i tråden av GD om var den skulle hållas. Ställde en motfråga till just GD ifall där skulle komma fler datum ifall han hade inside info på detta. Tidigare inlägg var bara svar på någon annans inlägg.

Tråden kan väl handla om mer saker än just entouraget och hans bortgång? Rykten kring hyllningskonserter osv är väl också skvaller?

Japp, sorry
Citera
2019-09-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Btw hade Tim någon favoritrestaurang i stockholm som ni vet om? Har vägarna förbi så tänkte att det kunde vara kul
kebaben odenplan
Citera
2019-09-05, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Jag har fått veta olika uppgifter. Den ena är att Tim inte svarade på mess o samtal från entouraget och F**y, så då bokades biljetter till några utan att stämma av med familjen från Avicii konto. Den andra är att delar redan var nere i Oman. Jag ingår inte i innersta kretsen så sry vet inte vilken som stämmer eller om någon alls?
fricko åkte efter d ingen vän kvar d kom dagen efter
Citera
2019-09-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
https://imgur.com/a/qYud0JP

Alltid beundrat Tim’s tatuering han gjorde (isf över) detta ärr för övrigt☺️
Senast redigerad av Xiatatem 2019-09-05 kl. 14:58.
Citera
2019-09-05, 15:40
Medlem
Goaldigger; Tror du att Tim hade kunnat må bra och levt ett bra liv om han inte hade hamnat i klorna på SE och entouraget?
Han drabbades ju av psykisk ohälsa redan när han var 16, men man kan ju ändå leva ett bra liv och må dåligt i perioder men ändå ha det hanterbart.
Så tror du att entouraget gjorde det ohanterbart, då han inte fick träffa vilka tjejer han ville, inte skulle ha nära relation till familjen, pressades att vara någon han inte var..

Det pratas som sagt om att många saker hände som ledde fram till kraschen, men om livet för övrigt är i ordning så kanske man kan hantera dessa.

Så, livet med entouraget, i deras kontroll nästan, var det huvudanledningen?
Citera
2019-09-05, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresktomte
@goaldigger - Vet du om där kommer sättas in extra tribute konserter på fredag och lördag ifall torsdag säljer slut?

Har själv fått biljetter till torsdag men Lördag hade fungerat bättre familjemässigt.

På Swedish House Maffia började dom baklänges och såldes slut lördag -> torsdag

Skulle förvåna mig enormt om det sattes in extra spelningar. Det finns en anledning att denna är lagd på en torsdag vid 16.00: enda tidpunkten det gått att samla så pass många stora namn. Inte en chans att man skulle kunna skrapa ihop 5-6 världskända DJ’s samt 20-tal sångartister till fler kvällar. Särskilt när samtliga gör det utan vinst, de får säkert ersättning för resa mm till Stockholm men inget arvode då intäkterna ska gå till välgörenhet.

Så ni som hoppas på fler kvällar kommer nog bli besvikna, detta blir nog en unik one night only.
Citera
2019-09-05, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Skulle förvåna mig enormt om det sattes in extra spelningar. Det finns en anledning att denna är lagd på en torsdag vid 16.00: enda tidpunkten det gått att samla så pass många stora namn. Inte en chans att man skulle kunna skrapa ihop 5-6 världskända DJ’s samt 20-tal sångartister till fler kvällar. Särskilt när samtliga gör det utan vinst, de får säkert ersättning för resa mm till Stockholm men inget arvode då intäkterna ska gå till välgörenhet.

Så ni som hoppas på fler kvällar kommer nog bli besvikna, detta blir nog en unik one night only.

Tänkte exakt samma sak
Citera
2019-09-05, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckendo83
Jag har aldrig varit på Friends. Jag fick Entre A rad 23. Bra eller bättre?

Jag fick också entré A rad 11 men ingen aning om var det är? Fanns några premiumbiljetter fast tyckte de var för dyra!
Citera
2019-09-05, 16:51
Medlem
Jag funderade så stark på att gå på konserten. Det som tog emot är att jag typ inte har några vänner och de(n) enstaka jag har skulle inte vara intresserad av att gå. (Jag bor inte heller i Sthlm.) Men när jag väl bestämt mig för att gå ensam va biljetterna slut. Så trotts att jag håller med er om skriver att det förmodligen inte blir någon ytterligare konsert kan jag inte låta bli att hoppas.. Vet du något goaldigger?
Citera
2019-09-05, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentii
Jag funderade så stark på att gå på konserten. Det som tog emot är att jag typ inte har några vänner och de(n) enstaka jag har skulle inte vara intresserad av att gå. (Jag bor inte heller i Sthlm.) Men när jag väl bestämt mig för att gå ensam va biljetterna slut. Så trotts att jag håller med er om skriver att det förmodligen inte blir någon ytterligare konsert kan jag inte låta bli att hoppas.. Vet du något goaldigger?

Vad tråkigt att höra.. Hetaste tipset är att kolla på blocket där folk säljer pga köpt för många osv. Men var försiktig så du inte blir blåst - är väldigt lätt nu med alla digitala biljetter men finns fortfarande ärliga säljare.
Citera
2019-09-05, 20:12
Medlem
De biljetter som ligger på blocket nu ligger ute för typ dubbla priset
Citera
2019-09-05, 20:18
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentii

Du fiskar efter något, inte fan är det biljetter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in