Citat:
Ursprungligen postat av
Unnamax
Tack för info som vanligt

men, är det jag som är trög eller men hur kan en kompis sabba ens förhållande så där? På vilket sätt, kan du ge ex? Fattar faktiskt inte hur, sorry :/ och Tim kunde inte invända eller protestera? El orkade han inte? Å Gab. elio va väl med på Tomorrowland juli 2015, eller? Är det hon du menar?
Tänk att din polare/utsugare har all din inloggning och total kontroll över alla dina sociala medier och alla telefon nummer och w. Ganska enkelt o radera svar o låssas som om bruden inte svarat på Tims meddelanden. Ganska enkelt att adda modeller från Tims privata FB. Ganska enkelt att ställa ultimatum, hon eller alla oss som jag styr. Ganska enkelt att söka brudar till Ibizafester i Tims villa via Avicii FB, medan Tim i själva verket är knäckt o blandar sömn och studio med avslutande av Stories. Tro mig, jag har fått veta att Tim protesterade och var helt knäckt, men enkelt att föra honom bakom ljuset när man sitter på alla hans konton och telefon.
Det är InTE GE och Tim ville ha med tjejen till Ibiza och Tims päron visste om tjejen. De dejtade av respekt, de låg inte även om de sov tsm. Tim var förälskad i en vanlig brud, vilket några av hans andra polare vet.