2019-09-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Jävla sjukt att vi ger bruden uppmärksamhet? Tystnad kring henne och Morten från alla runtomkring Och här på FB visar att deras del av Tims liv är betydelselöst, då visar vi respekt till Tim.Tim var större än så

Du har rätt, Tim var mycket större än så men tyvärr blev hon en del av hans liv och ingen kan ändra det nu. Om hennes utseende inte var så högt, med allt detta media och Instagram grejer, skulle vi inte ha diskuterat henne alls. Eller skulle ha diskuterat henne mindre, precis som G ******** eller L ** och samma flickor. Personligen kan jag fortfarande inte förstå hur hon påverkade honom med tanke på att hon till exempel är narkotikamissbrukare. Det är därför jag fortfarande tittar på vad som händer med henne.
Citera
2019-09-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Tack för info som vanligt men, är det jag som är trög eller men hur kan en kompis sabba ens förhållande så där? På vilket sätt, kan du ge ex? Fattar faktiskt inte hur, sorry :/ och Tim kunde inte invända eller protestera? El orkade han inte? Å Gab. elio va väl med på Tomorrowland juli 2015, eller? Är det hon du menar?

Tänk att din polare/utsugare har all din inloggning och total kontroll över alla dina sociala medier och alla telefon nummer och w. Ganska enkelt o radera svar o låssas som om bruden inte svarat på Tims meddelanden. Ganska enkelt att adda modeller från Tims privata FB. Ganska enkelt att ställa ultimatum, hon eller alla oss som jag styr. Ganska enkelt att söka brudar till Ibizafester i Tims villa via Avicii FB, medan Tim i själva verket är knäckt o blandar sömn och studio med avslutande av Stories. Tro mig, jag har fått veta att Tim protesterade och var helt knäckt, men enkelt att föra honom bakom ljuset när man sitter på alla hans konton och telefon.
Det är InTE GE och Tim ville ha med tjejen till Ibiza och Tims päron visste om tjejen. De dejtade av respekt, de låg inte även om de sov tsm. Tim var förälskad i en vanlig brud, vilket några av hans andra polare vet.
Citera
2019-09-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalva
Du har rätt, Tim var mycket större än så men tyvärr blev hon en del av hans liv och ingen kan ändra det nu. Om hennes utseende inte var så högt, med allt detta media och Instagram grejer, skulle vi inte ha diskuterat henne alls. Eller skulle ha diskuterat henne mindre, precis som G ******** eller L ** och samma flickor. Personligen kan jag fortfarande inte förstå hur hon påverkade honom med tanke på att hon till exempel är narkotikamissbrukare. Det är därför jag fortfarande tittar på vad som händer med henne.

Opposites atract eller vad de nu heter. Men det håller aldrig i längden o Tim visste det. SE tog inte bort henne för hon var användbar i kaffereklam, ingen som skulle kunna få Tim från bräschen o har även typ räddat SE en gång så han var i tacksamhetsskuld. Går inte in på det mer.
Citera
2019-09-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Btw hade Tim någon favoritrestaurang i stockholm som ni vet om? Har vägarna förbi så tänkte att det kunde vara kul

Tim gillade inte o gå ut i Stockholm för all uppmärksamhet. Så nära du kan komma är väl krubbet på Strandvägen 1: eftersom de tog mat därifrån in i studion på samma adress
Citera
2019-09-05, 12:10
Medlem
DoktorGerards avatar
Citat:
Tim gillade inte o gå ut i Stockholm för all uppmärksamhet. Så nära du kan komma är väl krubbet på Strandvägen 1: eftersom de tog mat därifrån in i studion på samma adress

Har hört att han gillade gröne riddaren hehe. Kanske innan han blev känd?
Citera
2019-09-05, 12:19
Medlem
Citat:
Opposites atract eller vad de nu heter. Men det håller aldrig i längden o Tim visste det. SE tog inte bort henne för hon var användbar i kaffereklam, ingen som skulle kunna få Tim från bräschen o har även typ räddat SE en gång så han var i tacksamhetsskuld. Går inte in på det mer.
En sån aktiv och äventyrlig människa kan verkligen lyfta en ett tag.
Men kraftigt psykisk ohälsa, ångest, förmodligen någon/några form/er av diagnos/er (hos båda), droger, alkohol, ett kaotiskt liv och ett gäng som festar, motarbetar och styr är en kombination som kan förstöra det mesta.
Citera
2019-09-05, 12:36
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Håll höjd i tråden för fan

Sorry.... blev lite upprörd...
Senast redigerad av zannazezz 2019-09-05 kl. 12:40.
Citera
2019-09-05, 12:39
Medlem
Citat:

Aha då blev den kopplingen utredd, kaffet är ju känt men inte det andra. Uppgifter har gått isär, S gillade inte TK är en. Men som sagt man måste ju inte gilla den man har nytta av, de hade nytta av varandra + tacksamhetsskuld då.
Citera
2019-09-05, 12:46
Medlem
Citat:
Lyckades få biljetter, dock var platserna så gott som värdelösa. Entre D och högt upp. Hur pass dåligt är ljudet i friends? Man hör ju hela tiden om folk som klagar. Är orolig att jag knappt kommer höra vilken låt som spelas med dem platserna jag har.

Har också hört att Friends ska vara sämre. Dock är nog pendlingsmöjligheterna bättre än på Tele2. När vi såg SHM på Tele2 senast så tog det 2h att komma hem via en taxi som "gått ur tjänst". Helt galet.

Fick själv ståplats. Hoppas ljudet är bra där nere.

Såg att biljetterna för torsdagen är slut nu så hoppas där kommer fredag men även lördag efter det. Bor och är ifrån Malmö så helgen hade helt klart varit bättre.
Citera
2019-09-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresktomte
Har också hört att Friends ska vara sämre. Dock är nog pendlingsmöjligheterna bättre än på Tele2. När vi såg SHM på Tele2 senast så tog det 2h att komma hem via en taxi som "gått ur tjänst". Helt galet.

Fick själv ståplats. Hoppas ljudet är bra där nere.

Såg att biljetterna för torsdagen är slut nu så hoppas där kommer fredag men även lördag efter det. Bor och är ifrån Malmö så helgen hade helt klart varit bättre.

Trådtrash 😂? Taffligt isf 😊
Citera
2019-09-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Trådtrash 😂? Taffligt isf 😊

Well till mitt försvar så har hyllningskonserten tagits upp tidigare i tråden av GD om var den skulle hållas. Ställde en motfråga till just GD ifall där skulle komma fler datum ifall han hade inside info på detta. Tidigare inlägg var bara svar på någon annans inlägg.

Tråden kan väl handla om mer saker än just entouraget och hans bortgång? Rykten kring hyllningskonserter osv är väl också skvaller?
Citera
2019-09-05, 13:15
Medlem
Citat:
Lyckades få biljetter, dock var platserna så gott som värdelösa. Entre D och högt upp. Hur pass dåligt är ljudet i friends? Man hör ju hela tiden om folk som klagar. Är orolig att jag knappt kommer höra vilken låt som spelas med dem platserna jag har.

Jag har aldrig varit på Friends. Jag fick Entre A rad 23. Bra eller bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in