Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Du glemte ironivarsel. Point taken!
Är det nån av de här?
📣🚼🎈🛎🔫🛢🥁🏆🏌️♂️🐍🙊👟🕺🏽👣🇬🇧
Jag hade ingen fientlig avsikt alls dock, bara lite corny föreställningsförmåga och svårt att sätta gränser...
Jag tycker det inte är orimligt att hon halkat och slagit sig, men steget därifrån till kidnappningshistoria med Th som GM återstår ju att finna då. Medgivligen.
Då får man tänka sig att någon annan familjemedlem är att betrakta som skuld till saken och att man gör så här för att den personen inte ska behöva bära skulden hela livet. Och att hela familjen är med på det typ. Eller de flesta. Jag vet inte om det blir rimligare.
Går man neråt i brottslig allvarsgrad och lägger till fler inblandade normalmänniskor så kan de inblandade förväntas ta klokare beslut.
Men som planterad tanke i alla fall. Att något annat än mord skett och att man (th själv?) täcker upp för exv en ung persons misstag eller någon annans vållande eldyl.
Jag är osäker på om området kan diskuteras så mycket dock. Att gräva ner frun i skogen verkar under alla omständigheter som en mindre attraktiv idé (men vi har nog nåt svenskt fall i den riktningen), om nu inte th haft skäl att tro att misstankarna mot honom kommer bli betydande exv.
Jag vet inte om ngn blev klokare...