Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-05, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Jag har hört att Avicii AB stod för biljetterna, utanför både Tims och Klas vetskap. Blev irritation
Jag undrar när Tim hade tänkt flyga till Island. Undrar också när biljetterna bokades till Oman av bryschen. Det är ju inte alltid så att man kan fira födelsedagen (systerns den 20) på själva dagen. Familjen kanske anpassade resan till jobb och möjligheten att ta ledigt osv, särskilt som de var flera personer, så han kanske hade möjlighet att stanna i Oman några dagar till och därför skulle polarna ner. Fricko åkte ju hem, var det enligt den tidigare planen att Tim också skulle åka då?

Kan bara inte fatta varför bryschen skulle åka till Oman utan att ha biljetterna bokade innan, liksom. Så fräck kan väl inte den värsta brysch vara att han bokar biljetter över firman efter dödsfallet... Vilken dag kom de ner till Oman?

Och hur vet man att Tim inte visste nåt om biljetterna?

Tycker det är viktigt att reda ut det, det är en hemsk anklagelse att de skulle ha bokat efter hans död. Det är ju makabert nog att de åkte överhuvudtaget.
Citera
2019-09-05, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Jag undrar när Tim hade tänkt flyga till Island. Undrar också när biljetterna bokades till Oman av bryschen. Det är ju inte alltid så att man kan fira födelsedagen (systerns den 20) på själva dagen. Familjen kanske anpassade resan till jobb och möjligheten att ta ledigt osv, särskilt som de var flera personer, så han kanske hade möjlighet att stanna i Oman några dagar till och därför skulle polarna ner. Fricko åkte ju hem, var det enligt den tidigare planen att Tim också skulle åka då?

Kan bara inte fatta varför bryschen skulle åka till Oman utan att ha biljetterna bokade innan, liksom. Så fräck kan väl inte den värsta brysch vara att han bokar biljetter över firman efter dödsfallet... Vilken dag kom de ner till Oman?

Tycker det är viktigt att reda ut det, det är en hemsk anklagelse att de skulle ha bokat efter hans död. Det är ju makabert nog att de åkte överhuvudtaget.

Håller helt med, viktig detalj. Tänkt om det var såhär: Tim hade börjat spåra lite under våren eller så visste familjen att det var ett känsligt läge. Planen var att fira syster på Island OCH fånga upp Tim. Brysh gillar inte planen, lyckas få Tim att stanna i Oman istället för att åka till Stockholm. Bokar själva biljetter dit så de kan ha kvar greppet. Familjen blir orolig skickar ner bröderna..
Citera
2019-09-05, 09:34
Medlem
Kan detta vara en av personerna som sitter tätt intill Tim på båten?Admin/moderator får ta bort om den här typen av spekulationer inte får finnas här på forumet.
https://www.instagram.com/p/Br5woLABGol/
Citera
2019-09-05, 11:08
Medlem
@goaldigger - Vet du om där kommer sättas in extra tribute konserter på fredag och lördag ifall torsdag säljer slut?

Har själv fått biljetter till torsdag men Lördag hade fungerat bättre familjemässigt.

På Swedish House Maffia började dom baklänges och såldes slut lördag -> torsdag
Citera
2019-09-05, 11:13
Medlem
DoktorGerards avatar
Lyckades få biljetter, dock var platserna så gott som värdelösa. Entre D och högt upp. Hur pass dåligt är ljudet i friends? Man hör ju hela tiden om folk som klagar. Är orolig att jag knappt kommer höra vilken låt som spelas med dem platserna jag har.
Citera
2019-09-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej

Jag har fått veta olika uppgifter. Den ena är att Tim inte svarade på mess o samtal från entouraget och F**y, så då bokades biljetter till några utan att stämma av med familjen från Avicii konto. Den andra är att delar redan var nere i Oman. Jag ingår inte i innersta kretsen så sry vet inte vilken som stämmer eller om någon alls?
Citera
2019-09-05, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Håller helt med, viktig detalj. Tänkt om det var såhär: Tim hade börjat spåra lite under våren eller så visste familjen att det var ett känsligt läge. Planen var att fira syster på Island OCH fånga upp Tim. Brysh gillar inte planen, lyckas få Tim att stanna i Oman istället för att åka till Stockholm. Bokar själva biljetter dit så de kan ha kvar greppet. Familjen blir orolig skickar ner bröderna..

En teori som kan vara sann när jag ser den så här svart på vitt?
Citera
2019-09-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
snälla gabriella o tim har aldrig varit tillsammans

Stämmer enligt mina uppgifter. Tim har fått många tillfälliga brudar, hon var varken mer eller mindre som jag hört typ en i mängden av golddiggers
Citera
2019-09-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
sean har förstört många förhållanden för tim o även andra

Ngt snett i skallen
Citera
2019-09-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seykalajast
Fast in all fairness... när hon sörjde honom var det fel och folk påpekade att dom faktiskt inte var tillsammans när han gick bort och att hon bara använde hans namn. Hon gick vidare.. träffade en ny... och nu tycker folk att hon borde sörja honom längre eftersom hon älskade honom och de var ett par.

Ändå har hon aldrig påstått att de var tillsammans på slutet, hon har bara uttryckt sin sorg, uttryckt sitt sätt att gå vidare, och nu uttrycker ny kärlek. Precis så som livet fungerar för alla.

Hur hon än gör får hon ju skit. Vem som helst hade till slut lackat och vässat klorna i det läget.

Du förväxlar förmodligen något, eftersom hon alltid hävdade att de var ett par när han dog. Hon sa det alltid på ett sådant sätt att alla kunde dra denna slutsats och inte den andra. Även när hon ställdes direkt.
Citera
2019-09-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Så tillbaka till Tereza käbblet 🙄..
Tjejen som mobbade och då just ticksen vilket han troligtvis inte uppskattade som också tog andra drogen än alkohol, som ville ha ett öppet förhållande när han ville satsa och som berättar intima detaljer för hela världen han garanterat inte velat dela om han levt, men nu gör han ju inte det som hon mycket riktigt påpekar. Respekt.. ?

Jävla sjukt att vi ger bruden uppmärksamhet? Tystnad kring henne och Morten från alla runtomkring Och här på FB visar att deras del av Tims liv är betydelselöst, då visar vi respekt till Tim.Tim var större än så
Citera
2019-09-05, 11:56
Medlem
DoktorGerards avatar
Btw hade Tim någon favoritrestaurang i stockholm som ni vet om? Har vägarna förbi så tänkte att det kunde vara kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in