Jag postar mitt inlägg igen eftersom de inlagda citaten inte kommer med när inlägget citeras/besvaras. Jag har mer..
Kanske är detta med statistik verkligen så viktigt att det är en bidragande orsak till, eller kanske t.o.m orsaken till vad som hände? Jag är ser det iallafall inte som omöjligt längre....
GilGrissom skrev detta intressanta inlägg för snart ett år sen:
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom
Varför är det då så oerhört viktigt för HD att logga den cachen, till den grad att hon väljer att fusklogga? Och varför verkar hon inte vilja acceptera att LW raderade loggen? Så kan det i förlängningen ha bidragit till att deras konfrontation, i kombination med makens otrohetsaffär, faktiskt ledde till en allvarligare schism mellan henne och LW än vad hon till synes verkar vilja ha gett sken av inför sin omgivning?
HELA INLÄGGET KAN LÄSAS HÄR ->>
Och här har vi st 2 inlägg med förstahandsinformation om just dessa omtalade fuskloggningstillfällen som orsakade sådan ilska och hot:
Källa:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Citat nr 1:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jag fick uppgiften att på Mello-mys(t) GC6CKK4, hade HD loggat och LW raderat. HD blev skitarg på LW och SD hotade LW med uteslutning från groundspeak. Uppgiften säger att LW stod på sig, men efter mordet har HD gått in och loggat den igen.
Citat nr 2:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
[i]Bara två veckor efter mordet hörde JG av sig till mig och ville att jag skulle tillåta HDs fusklogg på en av mina cacher. Hon ville logga alla TD tagit ihop som sina egna. Helt emot riktlinjerna.
Jag sa till honom, tänker ni på cacher nu när LW just blivit mördad!? JG svarade, jag vill inte verka okänslig men det är viktigt för HD.
Så mycket för "det är inte viktigt för dom"...