Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Det där är något ni med barn får intala er själva för att stå ut med ert val. Skall göra något på riktigt, något som inte innefattar min kuk, du verkar simpel och med dålig fantasi och jag lovar att du inte vill börja jämföra vad vi gör om dagarna.
Korrekt och slösa bort ditt liv på köttsliga lustar håller inte om du skall vara en man på riktigt. Det bör du ha kommit över när du är 25 och fått knulla. Paradigm skiftande uppfinningar är vad vi behöver, inte mer barn och bortskämda kvinnor, din box är ack så liten.
Du började starkt men ger upp redan på sida 2?
Det spelar ingen roll vad man jämför, jag är över 30 och har inga barn, jag är inte klar med min karriär än och vägrar därför barn än så länge.
Du bevisar dock min poäng. "Du vill inte jämföra vad vi gör om dagara". Jag antar att du menar att ditt liv är bättre än mitt, och orsaken skulle vara att du varken har kvinna eller barn? För då säger du ju att du mycket riktigt enbart har materialistiska ting att se tillbaka på.
Vad ska ditt liv bli ihågkommet för? Tror du att din historia kommer vara minsta intressant om det enda du åstadkom var att jobba och tjäna pengar?
Det finns ett talesätt:
Vissa är så fattiga att allt dom har är pengar.