2019-09-04, 03:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monkas
Liddan har köpt lägenhet! Ingen kontantinsats och fick lån, är glad för hennes skull faktiskt. Hoppas att hon mår bättre nu när livet vänder med lägenhet, jobb och plugg. Kändes dock lite sorgligt när hon visade rummet där barnbarnen ska bo när de kommer på besök, för det tror jag inte de kommer göra.
Gillar Liddans attityd när saker går hennes väg, hur alla andra minsann inte har en bostadsrätt med 3 rum som hon osv (trots att det bara gått några dagar sedan hon var strukturellt hemlös sedan feb 2017) och hur Linda sitter och är fattig med hål i skorna i sin hyresrätt på Ballonggatan.

Nu är hon arg igen, och visar tant-trosorna i ilskan
https://youtu.be/YjwYdLoxcxY?t=1535

Citera
2019-09-04, 13:11
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nu är hon arg igen, och visar tant-trosorna i ilskan
https://youtu.be/YjwYdLoxcxY?t=1535

Hon försöker övertyga omvärlden om att Linda sitter och skapar fejkade alias över halva nätet för att jävlas med folk, när det hon själv som ligger bakom samtliga
Citera
2019-09-04, 14:14
Bannlyst
Borde hon inte sitta inlåst, för visst satt hon inlåst för ett tag sedan?
Den lilla syndiga zigenarhoran
Citera
2019-09-04, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Borde hon inte sitta inlåst, för visst satt hon inlåst för ett tag sedan?
Den lilla syndiga zigenarhoran

Hon rymde från polisen till Serbien. Har suttit i fängelse ett par ggr förut.
Citera
2019-09-06, 15:00
Bannlyst
Citat:
Hon rymde från polisen till Serbien. Har suttit i fängelse ett par ggr förut.

Som en äkta zigenerska antar jag att hon stjäl sig fram då hon knappast kan försörja sig på prostitution?
Citera
2019-09-06, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Som en äkta zigenerska antar jag att hon stjäl sig fram då hon knappast kan försörja sig på prostitution?

Sexchatt, vet inte om det händer mer än text.
Citera
2019-09-07, 00:00
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Sexchatt, vet inte om det händer mer än text.

Chatten verkar vara på svenska så avståndet hindrar väl vidare prostitution. Hon nämner att chatten ger henne 1500 kr per dag, boendet betalt på två dagar. Intressant att familjen Tito borgade för henne i banken, någon i hennes familj har kanske varit ett "högdjur" under kommunisttiden.
Citera
2019-09-07, 18:07
Medlem
MonkMans avatar
Någon som hann på att se vad som jag antar skrevs till henne i yt-kommentarerna eller nått som hon svarar på här:https://www.youtube.com/watch?v=vqBv-Go28oM&t=29s

Gillar förövrigt att det verkar gå lite bra för henne, snart villa, volvo och vovve. En helt normal kvinna i sina bästa år. Om hela hennes plan går i lås så har hon ju oxå snart en ny karl. Som jag hoppas på att han vill vara med i hennes klipp då. En duo lixom.
Citera
2019-09-07, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Någon som hann på att se vad som jag antar skrevs till henne i yt-kommentarerna eller nått som hon svarar på här:https://www.youtube.com/watch?v=vqBv-Go28oM&t=29s

Gillar förövrigt att det verkar gå lite bra för henne, snart villa, volvo och vovve. En helt normal kvinna i sina bästa år. Om hela hennes plan går i lås så har hon ju oxå snart en ny karl. Som jag hoppas på att han vill vara med i hennes klipp då. En duo lixom.

Undrar det samma, det hade onekligen varit intressant att se vad som triggade henne så hårt.

Hon är jävligt tokig när hon tror att det är personerna som haft problem med henne som skriver. Jag och de flesta andra skulle aldrig nånsin svara nån som henne efter det hon gjort. Hon fantiserar ju fortfarande om att V. ska höra av sig.
Citera
2019-09-07, 18:27
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Undrar det samma, det hade onekligen varit intressant att se vad som triggade henne så hårt.

Hon är jävligt tokig när hon tror att det är personerna som haft problem med henne som skriver. Jag och de flesta andra skulle aldrig nånsin svara nån som henne efter det hon gjort. Hon fantiserar ju fortfarande om att V. ska höra av sig.

Japp, hennes V-obsession har inte svalnat en grad. Fortfarande top of mind. Någonting sades ju till henne som fick henne att halv-flippa nu. Hon börjar ju med att snacka om att ingen kan glömma henne, att hon var så snäll och underbar i deras förhållande, haha. Hon har ju aldrig begått ett enda misstag i hela sitt liv relationsmässigt. Jag kommer ihåg att jag skev en kommentar till henne på YT, det måste ha varit flera år sen dock. Hon tog nästan reda på min identitet då. Skrev till en polare jag har på yt frågade vem jag var. Han sa det ju inte men hade hon bara gått några steg längre i min bio / yt-info så hade hon lätt kunnat hitta vem jag är. Livrädd för att ens nudda hennes kommentarsfält nu. Men kul att folk härjar henne lite då och då, då har hon nått att göra.
Citera
2019-09-07, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Japp, hennes V-obsession har inte svalnat en grad. Fortfarande top of mind. Någonting sades ju till henne som fick henne att halv-flippa nu. Hon börjar ju med att snacka om att ingen kan glömma henne, att hon var så snäll och underbar i deras förhållande, haha. Hon har ju aldrig begått ett enda misstag i hela sitt liv relationsmässigt. Jag kommer ihåg att jag skev en kommentar till henne på YT, det måste ha varit flera år sen dock. Hon tog nästan reda på min identitet då. Skrev till en polare jag har på yt frågade vem jag var. Han sa det ju inte men hade hon bara gått några steg längre i min bio / yt-info så hade hon lätt kunnat hitta vem jag är. Livrädd för att ens nudda hennes kommentarsfält nu. Men kul att folk härjar henne lite då och då, då har hon nått att göra.

Har funderat på att göra ett anonymt videoinlägg med förvrängd röst och maskering. Men hon är bara ute efter ledtrådar för att kunna jävlas med en.
Citera
2019-09-07, 18:46
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Har funderat på att göra ett anonymt videoinlägg med förvrängd röst och maskering. Men hon är bara ute efter ledtrådar för att kunna jävlas med en.

Haha, ja det är ju det hon lever för. Vi får väl se när hon köper sin nya dator om hon "laddar ner" alla sina videos och "försvinner för gott ifrån nätet" Vad det nu betyder. Hon älskar verkligen sin dokumentation av sitt liv. Hon pratar ju ofta om hur barnbarnet ska få tillgång till video-biblioteket när hon fyller 18. Som någon slags skatt som till varje pris måste bevaras för eftervärlden. Fan vad jag älskar Lidija ändå, hon har gett/ger mig mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in