Citat:
Ursprungligen postat av
farfar
Undrar det samma, det hade onekligen varit intressant att se vad som triggade henne så hårt.
Hon är jävligt tokig när hon tror att det är personerna som haft problem med henne som skriver. Jag och de flesta andra skulle aldrig nånsin svara nån som henne efter det hon gjort. Hon fantiserar ju fortfarande om att V. ska höra av sig.
Japp, hennes V-obsession har inte svalnat en grad. Fortfarande top of mind. Någonting sades ju till henne som fick henne att halv-flippa nu. Hon börjar ju med att snacka om att ingen kan glömma henne, att hon var så snäll och underbar i deras förhållande, haha. Hon har ju aldrig begått ett enda misstag i hela sitt liv relationsmässigt. Jag kommer ihåg att jag skev en kommentar till henne på YT, det måste ha varit flera år sen dock. Hon tog nästan reda på min identitet då. Skrev till en polare jag har på yt frågade vem jag var. Han sa det ju inte men hade hon bara gått några steg längre i min bio / yt-info så hade hon lätt kunnat hitta vem jag är. Livrädd för att ens nudda hennes kommentarsfält nu. Men kul att folk härjar henne lite då och då, då har hon nått att göra.